استراماچونی: بدترین شرایط را برای بازی داریم

به گزارش مشرق، آندرا اسیتراماچونی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر پارس جنوبی گفت: اول از همه اینکه اتمسفر و فضای تیم خیلی خوب است ولی از طرف دیگر بدترین شرایط را برای بازی داریم. چون سومین بازی ما در 8 روز است، متاسفانه این برنامه ریزی انجام شده و بین تیم هایی که مدعی، ما تنها تیمی هستیم که سومین بازی در 8 روز را انجام می دهیم اما بقیه مدعیان بازیهایشان را عقب انداختند. پس خیلی مهم است که شرایط بدنی بازیکنان را در نظر بگیریم.

وی در مورد وضعیت شجاعیان و غیرت او گفت: می‌دانم تمام طرفداران استقلال و کسانی که عاشق فوتبال هستند برای او آرزوی موفقیت می‌کنند. او مصدومیت سختی داشته است و دو مصدومیت سخت در مدتی کوتاه گریبانگیرش شد این اتفاق برای من هم افتاده می‌دانم که او چقدر ناراحت است. جایگزینی او راحت نیست. فرشید اسماعیلی یک بازیکن خاص است. فکر می کنم آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی به جای او قرار بگیرند. مشکل بزرگ ما این است که دو بازیکن هجومی‌مان یعنی شجاعیان و کریمی را از دست داده‌ایم. قطعا به یک بازیکن هجومی نیاز داریم. الان دیگر مسئله کیفیت نیست، مسئله تعداد بازیکن مهم است. اگر نتوانیم بازیکن بگیریم باید استراتژی‌مان را عوض کنیم چون دیگر بازیکن به تعداد کافی نداریم.

بیشتر بخوانید:
 

کمالوند: برابر استقلال از هر نظر آماده‌ایم

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤالی در مورد یک بازیکن نیجریه‌ای که نامش برای پوشیدن پیراهن استقلال در فضای مجازی مطرح شده، گفت: در حال حاضر هیچ بازیکن آزادی در بازار وجود ندارد که بخواهیم قبل از اینکه تستش کنیم با او قرارداد ببندیم. ما تمام بازیکن آزاد در هر کجای دنیا حتی در آسیا و ایران را در نظر داریم و روی آنها مطالعه می‌کنیم. آماده‌ایم اگر فرصت پیش بیاید حتی قرارداد موقت امضا کنیم. الان از نظر تعداد بازیکنانی که داریم، شرایط خوبی نداریم و باید بگویم این بازیکن اصلا در تهران نیست.

استراماچونی در مورد اینکه آیا در جریان جذب این بازیکن نیجریه‌ای قرار دارد، گفت:‌ بله، مشغول بررسی گزینه‌ها هستیم. الان بازیکنی نیست که من او را بشناسم و قوی باشد و آزاد باشد و بتواند بدون زمان تست با ما قرارداد امضا کند. با کسانی که مذاکره می‌کنیم، اگر قبول نکنند تست بدهند و کیفیت آنها را بررسی کنیم، قرارداد امضا نمی‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با بازگشت سیاوش یزدانی ممکن است ترکیب استقلال دچار تغییر شود، گفت: سیاوش مصدوم است، وقتی از تیم ملی برگشت مشکلی در همسترینگ خودش داشت. از موقعی که برگشته در کلینیک است و ریکاوری می‌کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که در نبود داریوش شجاعیان آیا ممکن است فرشید اسماعیلی یک خط به عقب بیاید و شیخ دیاباته یا مرتضی تبریزی بتوانند در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند، گفت: بله، این یک گزینه برای ما است و همانطور که دیدید آن را در بازی قبلی امتحان کردیم. همانطور که گفتم داریوش شجاعیان بازی خاص و با توانایی‌های منحصر به فرد است و در شرایط بازی می‌شود از او به عنوان مهره هجومی سوم استفاده کرد، پس هر کسی در پست او بخواهد بازی کند، باید همان فعالیت را داشته باشد. دیاباته مشغول ریکاوری است و فکر نمی‌کنم بتواند از ابتدا برای تیم بازی کند. این تصمیمی است که امروز خواهم گرفت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ استراحت چشمی در محل تمرین؛ شیخ همچنان اختصاصی تمرین می کند!

پ اکتبر 24 , 2019
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با پارس جنوبی جم در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.        به گزارش استقلال نیوز، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با پارس جنوبی جم امروز (پنجشنبه 2 آبان 98...