استراتژی خاص تراکتور مقابل استقلال

به گزارش مشرق، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: در این ۸ هفته‌ای که گذشته انتظارات از تراکتور بالار رفته است. فردا با یک رقیب دیرینه بازی خواهیم داشت و آرزومندیم برای تماشاگران پرشورمان بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنانم برای این دیدار آماده هستند اما سوگیتا درگیر بیماری است، هر چند دوست دارم تمام بازیکنانم در سلامتی به سر ببرند، اما دیروز و امروز این مشکل را داریم. اشکان هم در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود و خیلی وقت بود با ما تمرین نداشت، اما در تمرینات اخیر همراه تیم بوده است. فرقی نمی‌کند با ۱۱ نفری که آرایش تیم را خواهیم داشت، بازی را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم تراکتور درباره اینکه استقلال نسبت به تراکتور تیم جوان‌تر و دونده‌ای است و برنامه‌اش برای مقابله با این تیم چیست، گفت: چند روزی است که در رابطه با این بازی تمرین می‌کنیم و استراتژی خاصی داریم. استقلال چندین هفته است نتایج مطلوبی می‌گیرد، ما هم برای بازی فردا تدابیری اندیشیده‌ایم که اجرا خواهیم کرد. امیدوارم فردا مانند آخرین بازی‌ای که انجام دادیم، نباشد و هر چه از بازیکنانم خواسته‌ام، با قدرت در زمین اجرا کنند. 

دنیزلی ادامه داد: برای استراتژی شروع بازی، ادامه بازی و پایان مسابقه برنامه داریم. در ۸ هفته‌ای که گذشت، ۵ مسابقه را خارج از خانه بازی کردیم. اگر از این زاویه نگاه کنید، متوجه می‌شوید که امتیازات لازم را به دست آورده‌ایم. به هر حال باید روزی گل می‌خوردیم و شکست می‌خوردیم، ولی باید به راهمان ادامه دهیم. وقتی به جدول رده‌بندی نگاه می‌کنیم، هم در بالای جدول و هم پایین جدول شلوغ است. لیگ در هفته بیست و چهارم شکل واقعی خودش را می‌گیرد. در بالای جدول در حال حاضر تیم‌های زیادی حضور دارند، اما در هفته بیست و چهارم شاید نهایت شاهد حضور دو سه تیم مدعی باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که شما تجربیات خوبی مقابل تیم‌های پایتخت مانند استقلال داشته‌اید، آیا شکست هفته گذشته مقابل صنعت نفت، حاصل تغییر سیستم مقابل این تیم بوده است یا نه، گفت: اگر به دو بازی آخری که مقابل نساجی و صنعت نفت انجام دادیم نگاه کنید، دو تیم متفاوت و متضاد بودیم. شاید نتیجه‌ای که در دیدار مقابل صنعت نفت گرفتیم، حاصل بازی روی چمن مصنوعی در دیدار مقابل نساجی بوده باشد. در اواخر دیدار با صنعت نفت فرصت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم بازی را برگردانیم. فردا تیم جوانی مقابل ما قرار می‌گیرد، اما ما هم تیم پیری نیستیم. در عرض چهار پنج روز مسابقات سختی را پشت سر می‌گذاریم، اما می‌توانیم از تعویض‌ها و بازیکنان ذخیره استفاده کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: باید دید وظیفه ما چیست، می‌خواهیم آن را انجام دهیم. می‌خواهیم پرشورها بازی خوبی ببینند و شاد باشند. ما این قدرت را داریم که در همه جا چه در زمین خودمان و چه زمین حریف، همه را تحت فشار قرار دهیم. 

دنیزلی درخصوص اینکه چه صحبتی برای هواداران تراکتور دارد که با یک شکست ناامید نشوند و تیم‌شان را حمایت کنند، گفت: چرا فوتبال در تمام دنیا این همه طرفدار دارد؟ به خاطر هوادارانش است و به این خاطر که فوتبال مسابقه‌ای است که هیچ‌کس نتیجه‌اش را از قبل نمی‌داند. ما نمی‌دانیم در طول ۹۰ دقیقه چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد. از ۳۰ هفته‌ای که پیش‌رو است ۸ هفته را پشت سر گذاشته‌ایم، اما هر قدر جلوتر می‌رویم زمان به نفع تراکتور خواهد بود. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش استقلال به اخبار عجیب پیرامون آبی‌پوشان

پ اکتبر 31 , 2019
به گزارش مشرق،  تیم استقلال برای بازی مقابل تراکتور ظهر امروز تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.بنا به گفته باشگاه استقلال خبری که توسط منابع ناشناس و دروغ پرداز درباره بلیت نداشتن ۵ بازیکن استقلال، عصبانیت استراماچونی و سفر تیم با ۲ پرواز به تبریز م...