از اولین خرید نیم فصل آبی پوشان رونمایی شد/ شاهکار مدیران بی کفایت؛ عرفان گل محمدی با سجاد آقایی معاوضه شد!

عرفان گلمحمدی

با شاهکار مدیریت باشگاه استقلال سجاد آقایی بازیکن با استعداد آبی پوشان، با یک بازیکن جوان از تیم نساجی معاوضه شد!

 به گزارش استقلال نیوز، با اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از مذاکرات مدیران استقلال و تیم نساجی دو بازیکن جوان این دو تیم با هم معاوضه شدند!

سجاد آقایی که در دوره سرمربیگری استراماچونی یکی از تعویض های طلایی استقلال به حساب می آمد با یک بازیکن جوان که در نیم فصل نخست حتی برای دقایقی در ترکیب نساجی به میدان نرفته است معاوضه شد!

عرفان گل محمدی بازیکن جوان نساجی با قراردادی رسمی به تیم استقلال پیوست!

به گزارش استقلال نیوز، این تعویض تاریخی را در کارنامه مدیران بی کفایت و مربیان بی دانش استقلال ثبت کنید که بازیکن جوان و با کیفیت خود را اینگونه راحت از دست می دهند.

اخبار تیم استقلال


مطالب مرتبط:

محبوبیت از دست رفته!/ محمود فکری زیر فشار هواداران دوام می آورد؟!

'

یک دیدگاه برای “از اولین خرید نیم فصل آبی پوشان رونمایی شد/ شاهکار مدیران بی کفایت؛ عرفان گل محمدی با سجاد آقایی معاوضه شد!

  1. روزروشن وبه همین راحتی تیشه به ریشه استقلال می زنند.وصدای هیچکس به هیچکجا نمی رسد.خداریشه کسانی که دارند .خیلی آشکارریشه این تیم ریشه داررا می زنند درآورد.
    خدایا صبر ما هواداران ازدست این مدیریت واعضای کادر استقلال لبریز است.بازی کنی که تونیم فصل درنساجی نیم کت نشین بوده .چه مشکلی ازاستقلال حل میکنه.؟اقای فکری اگر زورت نمی رسه .دیگه با تیم خودت دشمنی نکن.
    چراراحت تعطیلش نمی کنیدتا هم خیال جناب وزیرراحت بشه وهم هواداردیگه دق مرگ نشه.
    خدایا توصدای مارا می شنوی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزییات توافق جدید قایدی و استقلال

ش فوریه 27 , 2021
به گزارش مشرق، یکی از چالش‌های این روزهای استقلال، اصلاح مبلغ قرارداد مهدی قایدی، مهاجم شماره ۱۰ این تیم بود که به نشانه اعتراض به مبلغ قراردادش، چند روزی را در تمرینات آبی پوشان شرکت نکرد. قایدی بعد از آنکه با انتشار پستی در فضای مجازی به صورت تل...