ادعای سپاهان درباره جیمی‌جامپ‌های بازی با استقلال

به گزارش مشرق، در حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال روز جمعه هفته گذشته تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان شفر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

درخواست علی دایی از نهادهای اطلاعاتی و قضایی؛ کثیف‌کاری‌ها را پاک کنید!

 

در جریان این بازی برخی از هواداران با پرتاب نارنجک و اقلام دیگر به داخل زمین چندبار بازی را متوقف کردند. پس از این جریانات مسئولان باشگاه سپاهان پیگیر حواشی به وجود آمده در بازی شدند و حالا پس از بررسی‌ها مدعی هستند که این افراد بویژه جیمی‌جامپ‌ها به هیچ عنوان ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارند، بلکه کسانی بودند که فقط خود را هوادار سپاهان معرفی کردند.

به همین دلیل مدیران باشگاه سپاهان قصد دارند برای هفته‌های آتی و بازی‌های آینده که میزبان آن هستند تمهیدات ویژه‌ای در نظر بگیرند تا جلوی به وجود آمدن چنین حواشی و در نتیجه جریمه‌های احتمالی برای این باشگاه را بگیرند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ وقتی رضا عنایتی، خداداد را سرکار گذاشت!

چ آوریل 17 , 2019
در برنامه تلویزیونی استعدادیابی فوتبال رضا عنایتی بازیکن سابق استقلال و بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر با گریمی متفاوت روی صحنه ظاهر شد به طوری که خدادادعزیزی و مجری های دیگر برنامه او را نشناختند.Let's block ads! (Why?)...