اختصاصی استقلال نیوز/ فوتبال با طعم مرگ و دستپخت مدیران بی کفایت!

عماد صفیاری

انداختن تقصیر مرگ کودک خردسال استقلالی در آزادی به گردن پیمانکار نصاب داربست و ندیده گرفتن بی کفایتی مسئولان و مدیران ورزشی تنها پاک کردن صورت مساله است.

به گزارش استقلال نیوز، متاسفانه در اتفاقی تلخ و شوکه کننده، عماد صفیاری کودک خردسال هوادار استقلال که به همراه پدر استقلالی خود حین برگزاری دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در محوطه ورزشگاه آزادی حضور داشتند، در اثر برق گرفتگی درگذشت. 

خبر به حدی ناراحت کننده و شوک آور بود که به هیچ عنوان قابل هضم و درک نیست. لیگی که یک ماه برای آماده سازی زیرساخت ها(شما نخوانید و نگویید آمادگی تیم محبوب وزیر ورزش و دولت برای حضور در لیگ!) دیرتر شروع شد اما از همان ابتدا فاجعه آفرین شد.

مکان برق گرفتگی عماد

اینکه چرا در کشور ما مسئولانی که در زیر مجموعه آنها اینچنین فجایعی رخ می دهد که جان یک انسان، با دقت دوباره و دوباره بخوانید.. "جان، جان و جان یک انسان" به دلیل سو مدیریت آنها به راحتی آب خوردن از دست می رود و "انسانی می میرد"، نه توبیخ می شوند و نه اخراج، جای سوال و تعجب فراوان دارد چون اگر اینچنین مسائلی در هر کجای این کره خاکی اتفاق می افتاد، مسئولان مربوطه به صُلابه کشیده می شدند و افراد نالایق استیضاح و اخراج!

در حالیکه در دنیای مدرن امروز ایمنی و حفظ جان انسان ها را به سود آوری و بهره وری مالی ترجیح می دهند و بحث HSE و ایمنی لازمه و اساس هر کاری است اما در کشور ما عده ای سودجو برای صرفه جویی چندرغاز پول، جان افراد بی گناه را به هیچ می گیرند و هیچ!

مگر چند نفر در این فوتبال لعنتی باید بمیرند، کور و کر و نقص عضو شوند تا این مدیران بی کفایت ورزشی و فوتبالی را پای میز محاکمه ببرند و از مقامشان عزل کنند؟

دلیل برق گرفتگی عماد

خبرها حاکی از دستگیری پیمانکار نصاب داربست می باشد اما این تنها پاک کردن صورت مساله است چون در کدام ورزشگاه مدرن با داربست فلزی گیت ورودی می سازند و هواداران را با فضاحت و مثل.. {بگذریم!} از آن عبور می دهند؟!

مگر قرار بر این نبود که گیت های ورودی سر و سامان داده شود؟ پس این مسخره بازی ها چیست آقایان به ظاهر قانونمند؟

ببندید و تعطیل کنید این فوتبال نکبت زده را که جان یک کودک، یک دختر آبی، یک سرباز و یک هوادار و.. برایتان پشیزی ارزش ندارد.

در حالیکه قطر برای میزبانی از فینال جام جهانی 2022 در حال ساخت شهری جدید می باشد ما هنوز اندرخم ساماندهی گیت های ورودی، شماره گذاری صندلی ها در ورزشگاه و در نهایت انداختن تقصیرات بر گردن یک پیمانکار بدبخت و فلک زده هستیم!

بنر تسلیت باشگاه استقلال

به گزارش استقلال نیوز، در بنری که برای تسلیت به خانواده داغدیده صفیاری روی دیوار ساختمان باشگاه نصب کردند، این ضایعه را به باشگاه رقیب تسلیت گفتند! در حالیکه عماد و پدرش از استقلالی های دو آتشه بودند و کلیپی نیز از این فرشته کوچک در حال تشویق پسران آبی در ورزشگاه هم در فضای مجازی پخش شده است(از اینجا کلیپ عماد را ببینید). به درخواست عده ای از هواداران و کاربران عزیزمان ضمن انتقاد از باشگاه استقلال و آقای محمد نوری فر عزیز، خواستار عذرخواهی و تصحیح این اشتباه بزرگ هستیم.

عماد صفیاری

در آستانه دربی و تنها چند روز بعد از مرگ دلخراش دختر آبی، عماد کوچولو هم به ناحق از جمع ما پر کشید تا با دلی سوگوار به مصاف رقیب سنتی برویم. امیدواریم بازیکنان استقلال برای شادی روح این عزیزان با غیرت و تعصب برای برد و برگشت به کورس قهرمانی پا به میدان بگذارند و برای پیروزی جان بدهند.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محکومیت استقلال در دو پرونده

پ سپتامبر 19 , 2019
به گزارش مشرق، در پی شکایت محمد آران از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.*با توجه به شکایت باشگاه پیکان از استقلال تهران در خصوص حق آموزش معراج پور تقی، باشگاه استقلال به پرداخت ۵۰۰ م...