احمد مددی: انشالله بتوانیم مجوز حرفه ای را بگیریم؛ در اسرع وقت به فکر انتخاب سرمربی خواهیم بود

مددی

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم انشالله مجوز حرفه ای باشگاه را بگیریم و در این بین در اسرع وقت انتخاب سرمربی را در برنامه خود خواهیم داشت!

        

 به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی سرپرست جدید باشگاه استقلال که ساعتی قبل توسط هیات مدیره خائن باشگاه استقلال به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شده است در گفتگویی با رسانه باشگاه استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* انشالله بتوانیم مجوز حرفه ای را بگیریم!

با توجه به مسئولیت سنگین سپرده شده به من، بنده اولویت‌هایی برای خودم ترسیم کرده‌ام. نخست تلاش در جهت تکمیل فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه که ان‌شاءالله بتوانیم آن را کسب کنیم. در ادامه برنامه ریزی در خصوص پرداخت بدهی‌های باشگاه به بستانکاران داخلی و خارجی و در ادامه پیگیری ویژه در جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال هدف من است.

* در اسرع وقت به فکر انتخاب سرمربی خواهیم بود

تعیین سرمربی‌ و کادرفنی در اسرع وقت و با هماهنگی هیئت مدیره باشگاه و اقدام لازم در راستای تکمیل فرآیند جذب بازیکنان در پست‌های مورد نیاز تیم فوتبال استقلال هم در دستور کار بنده قرار دارد و ان‌شاءالله بتوانم در مدت حضورم، کاری کنم تا دل هواداران شاد شود و استقلال در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

به گزارش استقلال نیوز، صحبت های احمدد مددی بی شباهت به مصاحبه های مدیران پیشین استقلال نیست.

انگار چرخه معیوب مدیریت باشگاه استقلال این بار قرار است روی احمد مددی بچرخد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

و باز هم انتخاب های مسخره برای تیم بزرگ استقلال؛ از لپ لپ وزارت ورزش احمد مددی خارج شد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زرینچه: کاش فوتبالیست‌های ما فقط قلیان بکشند!

پ اکتبر 1 , 2020
به گزارش مشرق، در طول چند روز گذشته که استقلال با هدایت مجید نامجومطلق لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌روی خودش داشت، بارها صحبت از زوج فراموش‌نشدنی زرینچه- نامجومطلق در استقلال و تیم ملی شد. زوجی که خیلی‌ها دوست داشتند آن‌ها را به اتفاق یکدیگر روی نی...