احمد سعادتمند به دلیل عملکرد ضعیف احمد مددی را از استقلال اخراج کرده بود!

احمد سعادتمند و احمد مددی

انتشار نامه اخراج احمد مددی توسط احمد سعادتمند، ابعاد تازه‌ای از نقشه‌های کثیف وزارت ورزش علیه استقلال را برملا می‌کند.

       

به گزارش استقلال نیوز، هر روز که می‌گذرد دلیل تازه‌ای بر ادعای استقلالی‌ها علیه نقش وزارت ورزش و افراد گماشته‌ شده توسط وزیر و معاونانش در اوضاع وخیم مدیریتی استقلال؛ پیدا می‌شود.

احمد سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه استقلال(تاج)در تاریخ ۸ مهر ماه ۱۳۹۹ در نامه‌ای خطاب به احمد مددی، او را به دلیل عملکرد ضعیف از سمت معاونت باشگاه استقلال اخراج می‌کند اما چندی بعد به جای مددی، او از مدیرعاملی اخراج می‌شود تا مددی با آن عملکرد فاجعه بار به مدیرعاملی استقلال برسد. 

در نامه اخراج مددی توسط سعادتمند که به تازگی منتشر شده است، پنج دلیل ذکر شده که هر پنج دلیل نشانگر نقش مددی در خرابکاری‌ و جلوگیری از پیشبرد امور باشگاه استقلال دارد. 

در روزهایی که باشگاه رقیب با جعل قرارداد، بازیکنان زیادی را به خدمت گرفت و تا دندان مسلح به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پا گذاشت(که منجر به شکایت النصر به دادگاه CAS هم شد)، استقلال مظلوم ما حتی از حضور داریوش شجاعیان با وجود قرارداد رسمی با باشگاه در این بازی‌ها محروم ماند تا مشخص شود احمد مددی نقش اصلی این اتفاق را برعهده داشت!

برکناری مددی

به گزارش استقلال نیوز، تک تک مواردی که در نامه اخراج مددی توسط سعادتمند ذکر شد، ماموریت وزارت ورزش به احمدی مددی برای تضعیف استقلال بود.همان ماموریتی که احمد مددی امروز با اختیار بیشتری نسبت به زمان معاونت، در حال اجرای آن است.تنها می‌توان گفت، برای این وزارت کثیف مافیایی و قهرمانی‌های سراسر لجن تیم‌ حکومتی متاسفیم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال رسما اعلام کرد: اگر تهران نشود در دوبی میزبان الهلال خواهیم بود!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولویت‌های استقلال برای میزبانی از الهلال

چ ژوئن 30 , 2021
به گزارش مشرق، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مواضع این باشگاه برای میزبانی در دیدار با الهلال عربستان را اعلام کرد. در این نامه آمده است با توجه به نقض مصوبه هیات رئیسه کنفدراس...