اتفاقاتی که باید در تاریخ استقلال ثبت شود

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق با اشاره به وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر گفت: شرایط استقلال در چند هفته گذشته مناسب نبوده و جدا از اینکه تیم سرمربی ندارد، در مدیریت باشگاه هم مشکلاتی دیده می‌شود. این موضوع بی‌نظمی‌هایی را ایجاد کرده و تیم سه هفته است که سرمربی ندارد. این به هیچ عنوان منطقی نیست که سرمربی تیم خارجی باشد، ولی حتی یک دستیار ایرانی در کنارش نباشد. اگر یک مربی ایرانی در کادر فنی استقلال حضور داشت حداقل شرایط کمی فرق می‌کرد، ولی تأثیر نبودن سرمربی به خوبی نمایان شد و استقلال در بازی‌های اخیر با مشکل بدنی و فنی مواجه شد، چون بازیکنان خوب تمرین نکرده بودند.

وی ادامه داد: در هیچ لیگی نمی‌بینید که سرمربی یک تیم در کوران مسابقات چنین مشکلاتی برای‌اش ایجاد شود و در سه بازی پیاپی روی نیمکت تیمش نباشد. این اتفاقات فقط در فوتبال ایران دیده می‌شود و غیبت سرمربی در سه بازی استقلال، باید در تاریخ ثبت شود. واقعاً خیلی عجیب است که در کادر فنی استقلال مربی ایرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

شوکی دیگر به استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شروط جدید استراماچونی که مسئولان باشگاه استقلال را با چالش مواجه کرده است، گفت: حرف‌های مسئولان استقلال و استراماچونی در این زمینه متفاوت است، استقلالی‌ها می‌گویند استراماچونی این شروط را تعیین کرده، ولی سرمربی استقلال گفته است که این موضوع صحت ندارد و مسئولان استقلال می‌خواهند مرا خراب کنند. اگر صحبت‌های مسئولان استقلال صحت داشته باشد، خواسته استراماچونی منطقی نیست، ولی نمی‌توان در مورد این مسائل قضاوت شفافی داشت. واقعاً مشخص نیست که استراماچونی راست می‌گوید یا مسئولان استقلال و این شرایط واقعاً ناراحت‌کننده است.

نامجومطلق در واکنش به اینکه برخی معتقدند رفتار استراماچونی حرفه‌ای نبود، تصریح کرد: در مورد رفتن استراماچونی چند روایت وجود دارد. برخی می‌گویند او به دلیل تأخیر در پرداخت مطالباتش ایران را ترک کرد که اگر این‌طور باشد، کارش چندان حرفه‌ای نبوده و این مربی می‌توانست حداقل این سه بازی را هم صبر کند. برخی هم می‌گویند که مشکلاتی در ایتالیا برای‌اش ایجاد و حتی متهم به پولشویی شده بود. اگر چنین وضعیتی برای استراماچونی ایجاد شده باشد، این طبیعی بود که به کشورش برود تا مشکلات را حل کند. از طرفی عدم مسئولیت‌پذیری مدیران استقلال را هم نباید نادیده گرفت.

بازیکن و مربی پیشین استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ امسال خاطرنشان کرد: استقلال روند بسیار خوبی را طی کرده بود، ولی در این سه بازی پنج امتیاز از دست داد. این تیم هنوز هم می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد، اما مهم این است که شرایط فعلی تغییر کند. مسئولان باشگاه استقلال باید در نیم‌فصل به فکر تقویت این تیم باشد در ضمن مشکلات مدیریتی هم باید برطرف شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهلت استراماچونی فردا به پایان می‌رسد!

چ دسامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، پس از درخواست‌های عجیب آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال برای دریافت مبلغ کل قراردادش، مسئولان استقلال زیر بار خواسته او نرفته و روز گذشته دو اطلاعیه علیه سرمربی تیکم صادر کردند. بیشتر بخوانید: استراماچونی ...