آگیره: باور داریم که می توانیم استقلال را ببریم

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الریان و استقلال برابر هم به مصاف هم می‌روند. دیگو آگیره سرمربی تیم الریان قبل از دیدار تیمش برابر استقلال گفت:‌ بازی با استقلال هم دیدار بسیار سخت و هم مهمی برای ما محسوب می‌شود. همه بازیکنان تیم الریان یکدل و هم قسم شده‌اند که بتوانیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسیم. من به بازیکنانم ایمان داور و باور دارم که می‌توانیم به این مهم برسیم. امیدوارم در پایان بازی این تیم ما باشد که به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد.

او در ادامه صحبت‌های خود و با اشاره به یاسین، بازیکن الجزایری خود گفت: اشتباهاتی را که در بازی‌های قبلی داشتیم مرتفع کردیم و الان به توازن خوبی در تیم خود رسیده‌ایم. می‌دانم که همه نگاه‌ها در تیم ما به یاسین است. او بازیکن بزرگی است. در تیم ما همه برای هم بازی می‌کنند و یاسین نیز در خدمت تیم است. باید از این موقعیت استفاده کنیم تا راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شویم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازی‌های آسیایی استقلال و شهرخودرو پخش می‌شود؟

د ژانویه 27 , 2020
به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال و شهرخودرو نمایندگان کشورمان در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فردا و به ترتیب مقابل تیم‌های الریان و السیلیه نمایندگان لیگ ستارگان قطر خواهند رفت.در حالیکه پخش بازی این دو تیم در مرحله قبلی پلی‌آف با مشکلاتی روبرو ...