آندره آ استراماچونی: نمی توانم چک را نقد کنم؛ هواداران باید حقیقت را بدانند

آندره‌آ استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آماده پرواز به ایران بوده اما با بحث چک باشگاه استقلال شگفت زده شده است، گفت: از باشگاه می‌خواهم به هواداران حقیقت را بگوید.

به گزارش استقلال نیوز، آندرهآ استراماچونی سرمربی مستعفی استقلال سه شنبه شب و در تازه ترین مصاحبه خود با یک شبکه ماهواره ای، درباره آخرین وضعیتش برای بازگشت به استقلال و انتشار تصویر چک از سوی این باشگاه، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* آخرین وضعیت شما برای بازگشت به استقلال؟

متاسفانه وکلای ما تایید کردند به دلیل قوانین اتحادیه اروپا که در ایتالیا هم جریان دارد قادر به نقد کردن چک استقلال نیستم. شگفت زده شدم از اینکه در دقیقه آخر باشگاه چیزی که در طول هفته از طریق وکلا توافق کردیم را تغییر داد و تصمیم گرفت به صورت متفاوت پول را به من بدهد. صبح دوشنبه این راه را به بنده پیشنهاد کردند ولی نمی توانم این چک را نقد کنم.

* آیا امکان دارد امشب به ایران بروید؟

قبل از هرچیز پذیرفتم این مصاحبه را داشته باشم فقط به خاطر حقیقت و به خاطر هواداران. ناراحتم که قراردادم ۱۰ روز پیش فسخ شد. این مرا غمگین می کند. تیم ما صدرنشین است. عاشق استقلال، بازیکنان و هواداران هستم ولی متاسفانه قوانینی وجود دارد. چیزی که خواستیم و باشگاه پیشنهاد کرد یک قرارداد جدید امضا کنیم که آنها قادر خواهند بود به طریق مستمر پرداخت ها را داشته باشند. نمی خواهم اظهار نظر کنم ولی تا اینجا باید بگویم تکذیب می کنم پیدا کردن راهی که پول را بگیریم. از هر دو طرف خواستیم مشکل حل شود ولی تا الان نشده است.

* چه راهی هست که مسئولان استقلال آنرا برای حل مشکل انجام نداده باشند؟

می خواهم همه هوادارانم بدانند که من و همکارانم دوست داریم به استقلال برگردیم. می خواهیم قرارداد جدیدی داشته باشیم؛ بدون خواسته ای قراردادی شبیه به قرارداد قبلی تا با بازیکنان به بهترین نتیجه ممکن برسیم. ولی از طرف دیگر جنبه قانونی وجود دارد که وکلایم دارند روی آن کار می کنند. راضی نیستم که گاهی اطلاعات غلط بیرون می آید مثل چیزی که امروز اعلام کردند. می خواهم به هوادارانم احترام بگذارند چون استحقاقش را دارند. آنها با استراماچونی یا بدون استراماچونی بهترین نتیجه را می گیرند.

* آیا همچنان آماده بازگشت به استقلال هستید؟

بله. روز گذشته با وکلایم صحبت می کردیم راجع به اتفاقات. قرارداد آماده بود. آماده پرواز به ایران بودیم ولی یکباره با این بحث جدید چک جلو آمدند که انتظارش را نداشتم. آیا آنها نمی دانند در ایتالیا سخت است که یک شخص حقیقی برود از این راه پول را دریافت کند؟ بحث مقدار پول نیست. ما افراد حرفه ای هستیم و باید در چارچوب قوانین عمل کنیم. اگر راهی پیدا شود حتما بیشترین تلاش را خواهیم کرد ولی تنها نمی توانیم جلو برویم و هنوز منتظرم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

آندره آ استراماچونی: هنوز چمدان هایم را باز نکرده ام؛ با اولین پرواز به ایران بازمی‌گردم!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ فتح الله زاده در آستانه مدیرعاملی؛ مدیران منفور در تکاپوی بازگشت استرا!

آندره آ استراماچونی: هواداران استقلال مرا یاد دهه 80 ایتالیا می اندازند؛ در ایران بی‌نظمی کلافه ام کرده بود

آندره آ استراماچونی: مشکلات برطرف شود همین فردا به استقلال برمی‌گردم؛ هیچ پیشنهادی ندارم!

سیاست های کثیف وزارت ورزش به ثمر نشست/ استراماچونی از ایران رفت!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی: امشب بر می‌گردم

س دسامبر 17 , 2019
به گزارش مشرق، روزنامه iltirreno چاپ لیورنو ایتالیا نوشت: آندره آ استراماچونی تصمیم گرفت به ایتالیا باز گردد. تصمیمی دردناک پس از چند ماه هیجان انگیز، سخت و البته گاهی سورئال در ایران و روی نیمکت تیم استقلال؛ باشگاه تاریخی ایران. مش...