آمار ناامید کننده میلیچ در استقلال

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنان خارجی که باشگاه استقلال در ابتدای فصل اقدام به جذب وی  کرد، هروویه میلیچ مدافع کروات بود. این بازیکن مثل شیخ دیاباته در تیم‌های خوبی از جمله روستوف روسیه، ناپولی ایتالیا، المپیاکوس یونان و ... بازی کرده است.

آندره‌آ استراماچونی در ابتدای فصل با کنار گذاشتن آرمین سهرابیان و میثم تیموری تنها میلاد زکی‌پور را در جناج چپ داشت. با این وضعیت استقلالی‌ها هم مجبور شدند سراغ گزینه خارجی بروند. میلیچ که ابتدای حضورش در ایران به دلیل عدم صدور روادید دیپورت شده بود، با قراردادی نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار به استقلال پیوست.

بیشتر بخوانید:

یک آمار ناامیدکننده از اردوگاه آبی/ استراماچونی درد استقلال را پیش بینی کرده بود!

میلیچ برخلاف سابقه حضور خود در تیم‌های قبلی، هنوز نتوانسته نقش موثری در پست دفاع چپ داشته باشد. این بازیکن در بازی با گل‌گهر سیرجان موفق به گلزنی شد، اما در نیمه دوم به دلیل مصدومیت جای خود را به زکی‌پور داد. میلیچ همچنین یک بازی را به دلیل محرومیت از دست داد.

عملکرد میلیچ آنقدر ناامید کننده بوده که در چند بازی اخیر، استراماچونی ترجیح داد از زکی‌پور در دفاع چپ استفاده کند. اگر چه شاید به خاطر مصدومیت زکی‌پور، گزینه اصلی برای دفاع چپ در بازی با تراکتور میلیچ باشد، اما بر اساس آنالیز‌ها او کارایی خیلی زیادی تا الان برای استقلال نداشته است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل لغو تمرین استقلال

س اکتبر 29 , 2019
به گزارش مشرق، جواد زرینچه در خصوص لغو تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت:‌ همانطور که می‌دانید امروز تعطیل است و تا 6 صبح هم بارندگی ادامه داشته و متأسفانه زمین مجموعه ورزشی انقلاب هم خط‌کشی لازم را نداشت. وی افزود: ما می‌توانستیم تمرین را به زمی...