آمار جالب مربیان شاغل در لیگ هجدهم

به گزارش مشرق، نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از چند روز دیگر آغاز می‌شود که برخی از سرمربیان لیگ برتر آمار جالبی از خود به جای گذاشته‌اند.

از جمع مربیان لیگ برتری در نیم‌فصل دوم ۷ مربی سابقه هدایت تیم‌های ملی را دارند. برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه‌نویی، علی دایی، افشین قطبی و علیرضا منصوریان پیش از این هرکدام در مقطعی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشتند. گفتنی است که منصوریان در یک دیدار تدارکاتی مقابل روسیه و پیش از حضور کی‌روش در ایران سرمربی تیم ملی ایران بود.

در این بین ۲ مربی دیگر هم هستند که سابقه هدایت تیم‌های ملی خارجی را تجربه کردند. وینفرد شفر که در حال حاضر سرمربی استقلال است مدتی هدایت تیم ملی کامرون را برعهده داشته است. همچنین جرج لیکنز سرمربی جدید تراکتورسازی هم سابقه حضور در تیم ملی بلژیک را به عنوان سرمربی دارد.

بدون شک حضور ۷ مربی که سابقه حضور در تیم‌های ملی را دارند می‌تواند مسابقات لیگ برتر را بیش از پیش برای علاقه‌مندان جذاب کند. پیش از این پیش نیامده بود که این تعداد سرمربی که سابقه حضور در تیم‌های ملی را داشته باشند همزمان در سطح اول باشگاهی ایران کار کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام زمان حضور خرید جدید استقلال

ج فوریه 1 , 2019
به گزارش مشرق، آیاندا پاتوسی هافبک تازه به...