آقای آذری! احترام خودت را نگه دار

به گزارش مشرق، حسن روشن در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان و حواشی که بعد از این مسابقه ایجاد شد اظهار داشت: من در تهران نیستم و بازی را ندیدم ولی گلهای مسابقه را از طریق اخبار تماشا کردم. 

وی افزود: از جریان اتفاقاتی که در بازی رخ داده باخبر هستم چون با خیلی ها در این 2-3 روز صحبت کردم. شنیده ام مدیرعامل باشگاه فولاد در تلویزیون و ... صحبت هایی را در مورد مشکلات استقلال بیان کرده اما من با او صحبتی دارم.

پیشکسوت استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: آقای آذری،استقلال صاحب دارد، شاید یک مقدار به تلاطم خورده ولی جمع و جور می شود.شما احترام خودت را داشته باش و همانجایی که خدمت می کنی با تندرستی فعالیت کن.

روشن تصریح کرد: اگر استقلال مشکلاتی دارد به شما نیاز ندارد. ان شاالله امسال وضع فوتبال درست می شود و دیگر نیازی به دلسوزی دیگران برای استقلال نیست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال در لیگ برتر تکواندو؟

د نوامبر 23 , 2020
به گزارش مشرق، تیم تکواندو جوانه از باشگاه‌های سازنده در تکواندو که سال‌ها با حمایت علی نامداری در رقابتهای لیگ در رده‌های سنی مختلف حضور داشت، افتخارات زیادی کسب کرد و قهرمانان زیادی را به تیم‌های ملی معرفی کرد، یک بار دیگر و این بار با نام استقلال...