آشنایی با ۵ ستاره از هشت تیم برتر لیگ +عکس

به گزارش مشرق، تعطیلی لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا، باعث شده تا آمارهای مختلفی درباره تیم‌ها و بازیکنان منتشر شود. سایت یازده نیز در تازه‌ترین آمار خود، تیم پنج نفره‌ای، متشکل از بازیکنانی که تا به اینجای فصل بهترین نمره را دریافت کرده‌اند، از هشت تیم برتر لیگ انتخاب کرده‌اند. 

*پرسپولیس، غیبت بیرانوند و سیدجلال!

در جمع سرخ‌ها بوژیدار رادوشوویچ نسبت به بیرانوند نمره بهتری کسب کرده و در ترکیب منتخب جا گرفته است. شجاع خلیل‌زاده نیز بالاتر از سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان جزو پنج نفر برتر پرسپولیس است. احمد نوراللهی نیز با توجه به فرم ایده‌آلی که در لیگ نوزدهم داشته بهترین نمره‌ را در خط هافبک به دست آورده است. وحید امیری نیز در خط فوروارد عملکرد قابل قبولی داشت و بالاتر از علیپور بهترین نمره را گرفت. و اما ستاره پنجم سرخ‌ها کسی نیست جز مهدی ترابی که قهرمانی نیم فصل پرسپولیس مدیون امتیازاتی است که این بازیکن به دست آورد. صدرنشین لیگ حالا با کسب میانگین ۷.۳۳ امتیاز نسبت به باقی تیم‌ها عملکرد بهتری داشته است.

*سپاهان؛ استنلی و کیانی امتیاز پایین‌تری گرفتند


با توجه به درخشش پیام نیازمند در لیگ نوزدهم او گلر فیکس تیم پنج نفره منتخب است. گولیسیانی، مدافع گرجستانی سپاهان که حالا با مصدومیت رو به رو شده و جای خالی‌اش در این تیم حس می‌شود، بهترین فرد در خط دفاعی سپاهان بوده است. یک خط جلوتر نیز امید نورافکن، امتیازی بالاتر از مهدی کیانی و دیگر ستاره‌های خط میانی به دست آورده است. محمد محبی جوان هم با درخششی که داشت کی‌روش استنلی را کنار زد تا در خط حمله بهترین باشد. یار پنجم سپاهانی‌ها در تیم برتر نیز محمدرضا حسینی است که به عنوان وینگر تاثیر زیادی در گل‌های تیمش داشته است. میانگین امتیازی سپاهان نیز ۷.۱۴ است و بعد از پرسپولیس قرار دارد.

*تراکتور، یک گلر و چهار هافبک!

تراکتور که با ساکت الهامی تا رده سوم جدول بالا آمده، تیم پنج نفره جالبی دارد. رشید مظاهری که بیشترین حضور را به عنوان گلر تراکتور در لیگ نوزدهم داشته اولین فرد منتخب است. رضا اسدی که به عنوان هافبک شناخته می‌شود، با توجه به نقش آفرینی‌ به عنوان مدافع، بازیکنی است که در خط دفاع تراکتور بیشترین امتیاز زا دریافت کرده است. احسان حاج صفی نیز که هافبک دفاعی است بهترین نمره را در بین هافبک‌های پرشمار تراکتور داشته و حالا در ترکیب است. اشکان دژاگه دیگر هافبکی است که با توجه به خصوصیات هجومی و درخششی که داشته در خط فوروارد به کار گرفته شده است. مسعود شجاعی، کاپیتان تراکتور نیز به عنوان پنجمین بازیکن طلایی در تیم است و باعث شده میانگین امتیازی تراکتور به ۶.۹۵ برسد.

*استقلال، همان که فکرش را می‌کردیم


ترکیب منتخب و پنج نفره استقلال سورپرایز خاصی ندارد. سیدحسین حسینی بی رقیب به عنوان برترین گلر این تیم شناخته می‌شود. وریا غفوری که یکی از بهترین بازیکنان لیگ نوزدهم بوده، نماینده خط دفاعی استقلال در تیم پنج نفره است. علی کریمی ‌با توجه با فرم ایده‌آلش برترین هافبک استقلال به شمار می‌رود و شبه دیاباته گلزن هم بهترین فوروارد آبی‌ها است. مهدی قائدی نیز یار طلایی استقلال در این تیم پنج نفره است تا میانگین امتیازی شاگردان مجیدی به ۷.۱۵ رسیده باشد.

*شهرخودرو، رحمتی و رفقا کماکان جزو بهترین

سیدمهدی رحمتی نیز بی رقیب در شهر خودرو بالاترین امتیاز را گرفت و گلر اصلی تیم منتخب شد. محمدحسین مرادمند بالاتر از علی نعمتی به عنوان بهترین دفاع در تیم پنج نفره حضور دارد. اکبر صادقی، کاپیتان و هافبک دفاعی شهر خودرو با توجه به درخششی که داشت نماینده خط هافبک تیم در تیم منتخب است. امین قاسمی‌نژاد نیز طبق تجربه سال‌های قبل ستاره مشهدی‌های در خط حمله است و حالا در تیم‌ حضور دارد. سعید صادقی جوان نیز یار طلایی و پنجمین بازیکن منتخب شهر خودرو به شمار می‌رود.

*فولاد خوزستان، همان همیشگی!

فولاد که در بین خوزستانی‌ها بهترین عملکرد را داشته، شهاب گردان را به عنوان بهترین گلر خود می‌شناسد. ایوب والی کاپیتان این تیم نیز با توجه به آمار درخشانش در گلزنی و ‌هم‌چنین فاز دفاعی در ترکیب پنج‌ نفره حضور دارد.محمد آبشک، هافبک گیلانی فولاد نیز که روی فرم ایده‌آل قرار دارد، با کسب بالاترین امتیاز نماینده خط میانی در تیم منتخب است و لوسیانو پریرا مهاجم این تیم‌ نیز برترین مهاجم از نظر امتیازی است. حسن بیت سعید، هافبک خوزستانی فولاد هم یار پنجم‌ و طلایی جواد نکونام شناخته می‌شود.

*صنعت نفت آبادان، اهل شاخه غایب بزرگ!


نفتی‌ها که در نیم فصل اول فوق‌العاده ظاهر شدند، ناصر سالاری را به عنوان گلر منتخب در تیم پنج‌ نفره می‌بینند. جعفر سلمانی بین اهل شاخه و عقیل کعبی بالاترین امتیاز را گرفته و در تیم منتخب است. مصطفی احمدی، بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ نیز نماینده خط هافبک است و عیسی آل کثیر، آقای گل لیگ‌ برتر بهترین مهاجم نفت است. میلاد جهانی نیز یار طلایی آبادانی‌های شگفتی‌ساز لقب گرفته است.

*نفت مسجدسلیمان، تیم منتخبی با دو جدا شده!

سوشا مکانی که حالا از نفت جدا شده با توجه به امتیازی که گرفته است به عنوان گلر در تیم منتخب حضور دارد. محمد طیبی نیز از لحاظ امتیازی برترین مدافع نفت بوده که حالا در سپاهان بازی می‌کند. بعد از این دو بازیکن جدا شده، محمد علیزاده، حسین‌ ابراهیمی و صادق صادقی جزو پنج بازیکن برتر خوزستانی‌ها هستند که حالا نیز کار خود را زیر نظر مهدی تارتار پیگیری می‌کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس کرونایی شد +عکس

چ مارس 25 , 2020
به گزارش مشرق، میثم بائو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس که در رزومه اش حضور در تیم ملی فوتبال ایران نیز دیده می شود، چند روزی است به بیماری کرونا مبتلا شده و روزهای سختی را گذرانده است. این بازیکن شمالی فوتبال ایران اکنون در بیمارستانی در شهر ساری بستر...