آرش برهانی: از خبر مذاکره با الکس نوری تعجب کردم؛ تمام فکر و ذکر باشگاه بازگشت استراماچونی است

آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: آنقدری که من اطلاع دارم مدیران باشگاه در تلاش هستند که به هر شکلی شده استراماچونی را برگردانند و او سرمربی فصل بعد آبی پوشان باشد. 

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال که این روزها در بحث تمدید قراردادها و خرید بازیکن جدید به مدیریت باشگاه استقلال مشاوره می دهد در گفتگو با رادیو تهران ورزشی، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* من در نقل و انتقالات دخالتی ندارم و فقط مشاوره می‌دهم

یرای نقل و انتقالات استقلال افراد کاربلد و کسانی که به لیگ واقف هستند، فعالیت می‌کنند. آن‌ها ستاره‌های لیگ و بازیکنانی که مد نظر هستند را طبق نیاز استقلال شناسایی کردند و برای به خدمت گرفتنشان اقدام شد. بازیکنانی که اضافه شدند بهترین‌های لیگ بودند و در پست‌هایی که تیم نیاز داشت جذب شدند. این را هم بگویم که من در نقل و انتقالات دخالتی ندارم و فقط مشاوره می‌دهم.

* سعادتمند در نقل انتقالات فضای مشاوره را ایجاد کرده است 

در حال حاضر تعدادی از دوستان هستند که مشاوره می‌دهند و خدا را شکر سعادتمند فضایی ایجاد کرده که برای جذب بازیکن با کارشناسی و خیال جمع انجام می‌شود. نوروزی معاون اقتصادی باشگاه خیلی زحمت می‌کشد. او بسیار فعال است و حتی تا ساعت 5-4 صبح پیگیر کارهاست. بازیکنان مدنظر با کارشناسی و فکر، طبق نیازهای استقلال جذب می‌شوند.

* امیدوارم که سرمربی آینده تیم استراماچونی باشد

متأسفانه در این روزهای حساس استقلال سرمربی ندارد که طبق نظر و افکارش بازیکن جذب شود اما دوستان سعی می‌کنند در هر پست بهترین بازیکنان را بگیرند تا به سرمربی تیم کمک شود. خودم امیدوارم که سرمربی آینده تیم استراماچونی باشد.

* کریمی پیشنهاد خوبی دارد و باید به او حق داد

من مسئول مذاکره با کریمی نیستم، باشگاه و نوروزی در این مورد تلاش می‌کنند. کریمی پیشنهاد خیلی خوبی دارد. باید به بازیکن حق بدهیم که به فکر آینده‌اش باشد. او بازیکنی است که به استقلال تعصب دارد و در ایران غیر از استقلال به تیم دیگری نمی‌رود. هواداران هم به او حق می‌دهند که به فکر آینده‌اش باشد. امیدواریم در استقلال بماند و همچنین امیدواریم با بازیکنانی که جذب می‌شوند مشکلی بوجود نداشته باشد.

* تمام فکر و ذکر باشگاه این است که استراماچونی را برگرداند

تمام فکر و ذکر باشگاه این است که استراماچونی را برگرداند. مدیران باشگاه می‌دانند که او برای هواداران چقدر مهم است. من دیدم که برای برگشت استراماچونی تلاش می‌کنند. تمام مذاکرات هم انجام شده و اتفاقات خوبی جدیدا افتاده، روزنه امیدی برای برگشتن استراماچونی به وجود آمده و سعادتمند با پیگیری سعی می‌کند که این اتفاق بیفتد. مطمئنم این اتفاق خوب می‌افتد. استراماچونی هم پیگیری هواداران را می‌بیند. در فضای مجازی کولاک شده، او به دل هواداران نگاه می‌کند که خواهانش هستند و امیدوارم که برگردد.

* از خبر مذاکره با الکس نوری تعجب کردم

از این خبر که الکس نوری گزینه بعدی استقلال است تعجب کردم. البته همه باشگاه‌های دنیا 4-3 پلن مختلف دارند. شاید در مورد الکس نوری هم فکر شده باشد. به هر حال با توجه به مشکلاتی که تا دیروز برای بازگشت استراماچونی وجود داشت، باید باشگاه پلن‌هایی را در نظر می‌گرفت. نمی‌دانم این خبر ناگهان از کجا آمد ولی می‌دانم صددرصد گزینه‌های اول، دوم و سوم سعادتمند استراماچونی است. شاید پلن‌های دیگری هم باشد اما در نهایت مطمئنا استراماچونی برمی‌گردد و این حاشیه‌ها و مشکلات تمام می‌شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

مطالب مرتبط:

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجید نامجو مطلق: اگر یک بازیکن جدا شود من هم می روم؛ امیدوارم استراماچونی را برگردانند!

س سپتامبر 8 , 2020
سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد از من خواست که در این وضعیت سخت در کنار استقلال باشم و من هم این ریسک بزرگ را قبول کردم چون این زیبنده نام استقلال نبود که بدون سرمربی باشد.        به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجوم...