آرزوی موفقیت استقلالی‌ها برای پرسپولیس در هتل

به گزارش مشرق، رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در کشور قطر در حالی جریان دارد که سختگیری ها در قطر ادامه دارد و بازیکنان حق حضور در راهروهای هتل را نیز ندارند.

* اعتراض به میزبانی از تیم های ایرانی در هتل مشترک خود باعث برگزاری چند جلسه متوالی بین مدیران باشگاه ها با مسئولان AFC شد.

* مسئولان کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قول مساعدت در نحوه پذیرایی از تیم ها و استفاده آنها از امکانات تمرینی در این مجموعه اقامتی را داده اند.

بیشتر بخوانید:

جلسه کادر فنی استقلال با مسئولان AFC

* با این حال افسران امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت هیچ شرایطی اجازه خروج به بازیکنان و اعضای کاروان ا ز هتل را نمی دهند.

* همین موضوع باعث شد تا افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان از مسئولان مربوطه درخواست خروج دو نفر از اعضای کادرفنی برای تماشای بازی الدحیل قطر و الشارجه امارات را بدهند که با موافقت روبرو شد.

* بازیکنان استقلال تهران و پرسپولیس در لابی هتل با یکدیگر دیدار کردند. بازیکنان استقلال ضمن تبریک به اعضای این تیم بابت برد مقابل التعاون برای پرسپولیسی ها در دیدار برگشت آرزوی موفقیت کردند. گفتگوی اعضای دو تیم با وجود اینکه کوتاه بود روحیه بالای اعضای هر دو تیم را نشان داد.

* سروش رفیعی و محسن مسلمان دو بازیکن سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند به پفتپ وبا هم تیمی های سابق خود در لابی هتل پرداختند و برای این تیم آرزوی موفقیت کردند.

* بازیکنان تیم ها همچنان نمی توانند از اتاق های خود بی دلیل خارج شوند و تنها در هنگام برگزاری تمرین گروهی و حضور در سالن های بدنسازی می توانند به لابی بروند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا استقلال شیپور را از سرگشادش می‌دمد؟!

چ سپتامبر 16 , 2020
سرویس ورزش مشرق - بدعت غلطی که در این سالها در باشگاه استقلال شاهدش هستیم موضوع انتخاب افراد پیش از انتخاب نفرات انتخاب کننده است! قطعا این اصطلاحات گیج کننده و غیرمعمول هستند که البته در باشگاه استقلال به نوعی ورژن اختصاصی برای فعالیت های انتخاباتی تب...