آذری: شفر در حقم بی انصافی کرد

به گزارش مشرق، رفع مصدومیت و بازگشت دوباره او به تمرینات استقلال شاید خبر خوشی برای هواداران آبی پایتخت باشد. بازیکنی که خیلی‌ها او را مجتبی جباری آینده استقلال می‌دانند و شک ندارند اگر بیشتر میدان ببیند به راحتی رضا آذری می‌تواند در قامت شماره ۸ محبوب سابق آبی‌ها باشد. این بازیکن که در دوران مصدومیت با مرتضی آقاخان دوران درمانی خودشان را طی می‌کردند و هر دو به نظر می‌رسد برای لیگ نوزدهم به مدد استقلال خواهند آمد مطمئن است فرهاد مجیدی در تیم امید که حالا او هم دعوت شده موفق خواهد بود و از سوی دیگر کنار گذاشتن شفر را یک اتفاق خوب می‌داند.

وضعیت مصدومیتی که داشتی به کجا رسید. به نظر می‌رسد شرایط خوبی داری و برای ادامه کار با استقلال مشکلی نداری؟

خدا را شکر وضعیت مصدومیتی که پیدا کردم خیلی خوب است و دیگر می‌توانم بازی کنم. منتظر شروع فصل هستیم تا بتوانیم با قدرت کار را آغاز و در خدمت استقلال باشم.

نیم‌فصل دوم کمی هم این مصدومیت کار را برای تو سخت کرد و یک مقدار هم بدشانس بودی؟

مصدوم هم نمی‌شدیم فایده‌ای نداشت!

چطور؟

راستش را بخواهید در دوره‌ای که می‌توانستم به تیم کمک کنم خیلی در حق من بی انصافی شد و شاید اگر هم مصدوم نمی‌شدم بازهم با من این رفتار را می‌کردند.

منظور تو شفر است؟

شفر هرازگاهی به من بازی داد و باعث شد دیده شوم و از او ممنون هستم اما حرف‌هایی که می‌زد با آن چیزی که در عمل می‌دیدیم خیلی متفاوت بود.

بیشتر بخوانید:

شرم دارم حرف‌های خطیر در مورد شفر را به زبان بیاورم

 

اما به تو لقب فرمانده تیم را داده بود؟

بله به من می‌گفت فرمانده و این لقب را به جز من به خیلی دیگر از بازیکنان تیم می‌داد. مدام شفر به من می‌گفت تو فرمانده تیم من هستی و روی تو حساب ویژه ای باز کرده‌اما و می‌خواهم از تو استفاده کنم اما در عمل اتفاقات دیگری می‌افتاد.

این‌که می‌گفتند تو در خیلی از بازی‌ها در ترکیب اصلی بودی اما قبل از شروع مسابقه از ترکیب بیرون می‌آمدی، درست است؟

بله کاملاً درست است در چندین بازی من در ترکیب اصلی بودم و خودم را آماده بازی می‌کردم اما وقتی تیم به درون زمین می‌رفت نام من خط می‌خورد. واقعاً اتفاق عجیبی بود و اصلاً درک نمی‌کردم. با این حال نظر نهایی را سرمربی تیم می‌داد و من هم باید تابع نظر می‌بودم.

اما بدشانس بودی که با آمدن فرهاد مجیدی و اعتقادی که او به جوانان داشت تو در تیم نبودی؟

واقعاً خوشحالم که آقافرهاد آمد و ذهنیت خوب خودش که بهره گیری و اعتماد به جوانان بود را در استقلال پیاده کرد. الان هم که سرمربی تیم امید شده و امیدوارم بهترین نتایج را بگیرد.

فرهاد مجیدی تو را هم به تیم امید دعوت کرد. در زمان کرانچار هم دعوت شدی اما نتوانستی در تیم نهایی او باشی؟

از اعتماد آقا فرهاد مجیدی ممنون هستم و امیدوارم بتوانم بهترین نمایش را داشته باشم. زمان آقای کرانچار هم من چند روز مانده به مسابقات از ناحیه زانو مصدومیتی کهنه داشتم که دیگر اجازه نداده کار را ادامه دهم وگرنه مشکلی نداشتم و اگر بدشانس نبودم در لیست نهایی ایشان هم قرار می‌گرفتم.

به نظر فرهاد مجیدی می‌تواند در تیم امید موفق باشد و به نوعی طلسم شکنی کند؟

تیم امید ایران بازیکنان خوبی دارد و چند تا پدیده هم دوباره به مجموعه تیم اضافه شده‌اند. به نظرم اگر از فرهاد مجیدی بهره ببرند و همراه او باشد به راحتی می‌تواند طلسم شکنی کند و تیم امید ایران را به المپیک برساند. انتقاد از آقافرهاد زیاد است و خیلی‌ها تحمل این محبوبیت او را ندارند و دوست دارند او نتیجه نگیرد. با این حال با شناختی که در این مدت از او پیدا کردم و افکاری که دارد به راحتی می‌تواند کار را با قدرت پیش ببرد و با تیم امید نتیجه بگیرد.

در مدت کوتاهی که از مصدومیتی که داشت گذشت و در تمرینات استقلال حاضر می‌شدی کار فرهاد مجیدی را چطور دیدی؟

من در یک جمله بگویم که آنقدر سبک تمرین دهی ایشان بالا بود که کاملاً مثل مربیان اروپایی و با کلاس کاری آن‌ها تیم را تمرین می‌داد و امیدوارم بازهم استقلال بتواند از این سرمایه استفاده ببرد.

حالا که استقلال فرهاد مجیدی را از دست داده به نظرت با آمدن استراماچونی می‌تواند نتیجه بگیرد؟

خدا را شکر سرمربی تیم معلوم شده و بازیکنان زیادی در حال تمدید و اضافه شدن به تیم هستند. شک ندارم همان تیم قدرتمند فصل گذشته خواهیم بود و برای قهرمانی خواهیم جنگید.

به نظرت تیم فصل گذشته چرا نتوانست موفق باشد و آیا اگر در اواخر فصل شفر می‌ماند این تیم نمی‌توانست بهتر در مسیر قهرمانی قدم بر دارد؟

سال گذشته هم صددرصد تیم می‌توانست قهرمان بشود و همه چیز در دست خودمان بود که با بدشانسی و بعضی مسایل از دستمان این قهرمانی پرید. در مورد شفر هم اگر او می‌ماند و بازهم به کارش ادامه می‌داد با آن فکر و ذهنیتی که داشت به هیچ وجه استقلال نمی‌توانست با او به قهرمانی فکر کند و به همین خاطر باشگاه دست به تغییرات زد.

پس به موفقیت استقلال در فصل آینده خیلی امیدواری؟

صددرصد این‌طور خواهد بود. بازیکنان مصدوم تیم مثل مرتضی آقاخان که در کلینیک دکتر نوروزی با هم کار ار پیش می‌بردیم به تیم اضافه خواهند شد. خدا را شکر آقاخان شرایط خوبی دارد و آنجا وقتی با هم به توپ بغل پا می‌زدیم شرایط خوبی داشت و شک ندارم می‌تواند به زودی به تیم اضافه شود. بقیه بازیکنان هم خواهند رسید و با تقویت تیم با قدرت لیگ نوزدهم را شروع می‌کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حنیف عمران زاده: طلبی که بخشیدم را پس گرفتم؛ با پول طلبم الان نمی‌توانم پنج بُز بخرم!

س ژوئن 18 , 2019
بازیکن سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فقط به احترام امیرحسین فتحی و خطیر که بچه محلم هست، اقدامی برای شکایت نکردم! به گزارش استقلال نیوز، حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه وی بابت مطالباتش ا...