آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ انتشار قرارداد استراماچونی آخرین حربه وزارت؛ خائنین از پشت خنجر زدند!

باشگاه استقلال

در حالیکه هواداران استقلال منتظر برگزاری جلسه نمایندگان استراماچونی و باشگاه استقلال و خروجی مثبت آن بودند، به یکباره با اقدامی خرابکارانه و خائنانه قرارداد قبلی سرمربی ایتالیایی در خبرگزاری ایلنا منتشر شد.

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه نگرانی های چند روزه هواداران از وضعیت استراماچونی در حال پایان یافتن بود و همگان منتظر بودند سرمربی ایتالیایی هفته آینده برای از سر گیری تمرینات به تهران سفر کند، اظهارات علی فتح الله زاده عضو جدی هیات مدیره باشگاه استقلال در برنامه فرمول یک دوباره نگرانی و اضطراب را به دل میلیون ها هوادار استقلال بزرگ آورد.

در این خبر سعی می کنیم لحظه به لحظه تحولات باشگاه استقلال را برای شما عزیزان و همراهان گرامی پوشش دهیم:

* عصر امروز دوشنبه 2 دی ماه 1398، علی فتح الله زاده عضو جدید هیات مدیره استقلال در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد و با اظهاراتش دوباره هواداران استقلال را نگران وضعیت آمدن یا نیامدن استراماچونی کرد

استراماچونی تازه فردا به ما اعلام خواهد کرد که آیا به ایران می آید یا نه!

قلعه نویی قرارداد دارد اما مجیدی جزو گزینه هاست!

(متن کامل مصاحبه فتح الله زاده را از اینجا بخوانید)

* پس از مصاحبه امروز(دوشنبه 2 دی) فتح الله زاده در شبکه یک و مطرح کردن درخواست های جدید استراماچونی، امیر سلطانی مشاور باشگاه استقلال و فرد مذاکره کننده با سرمربی ایتالیایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود، این ادعای عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال را تکذیب کرد.
استوری سلطانی
* فاطمه صمدی خبرنگار نزدیک به فتح الله زاده در کانال تلگرام خود خبر داد که اسناد درخواست های جدید استراماچونی بزودی توسط باشگاه استقلال منتشر خواهد شد.
* دوشنبه 2 دی/ تنها دو بند از خواسته های استراماچونی آن هم به صورت اسکرین شات، بدون تاریخ ارسال و فرستنده توسط فاطمه صمدی و سایت ورزش 3 منتشر شد که ترجمه آن به شرح زیر است:
ایمیل وکیل استراما
ایمیل وکیل استراما
مبلغ ۴۷۰ هزار یورو در یک قسط به همان شکل و حساب بانکی به‌عنوان آخرین پرداختی بلافاصله بعد از امضای قرارداد پرداخت خواهد شد. این شرایط  الزامی برای اعتبار قرارداد است و در نتیجه آقای استراماچونی و اعضای کادر فنی‌اش تا زمانی که مبلغ گفته شده به ترتیب بالا پرداخت نشود، به تهران سفر نخواهند کرد.
لطفا این را در نظر داشته باشید که این بندها غیرقابل مذاکره است و ... ؛ تنها در صورتی اعتبار دارد که در ۲۴ ساعت آینده توسط استقلال پذیرفته شود.
اگر باشگاه استقلال با این شرایط و بندها موافقت کند، باید نمایندگان حقوقی باشگاه به همین ای‌میل پاسخ بدهند. در صورت تایید، ما آنگاه توافق‌نامه نهایی را بررسی، تایید و اجرا می‌کنیم. ما پیشاپیش از توجه به موارد بالا تشکر کرده و منتظر پاسخ هستیم. با تشکر»
* به گزارش استقلال نیوز، در مورد انتشار مفاد ایمیل منتشر شده توسط خبرنگار نزدیک به فتح الله زاده و سایت ورزش سه:
1. حضور فتح الله زاده در برنامه فرمول یک برای گفتن این حرف ها برای خراب کردن استراماچونی نزد هواداران از قبل برنامه ریزی شده بود.
2. چرا تنها دو بند از ۸ بند درخواست های استراماچونی توسط سایت ورزش سه منتشر شد و خبری از سایر مفاد آن نیست؟
3. عکسی که از ایمیل در اختیار فاطمه صمدی و ورزش3 فرار گرفته است، فاقد تاریخ است یعنی هوادار نمی داند این ایمیل برای چه تاریخی است، قبل از مذاکره در سفارت ایران در رُم یا بعد از آن؟ که این نشانگر سناریویی عجیب رای استقلال و استراماچونی است.
3. مگر فتح الله زاده نگفته بود، بدون استرا به استقلال نمی آیم؟ حال چه شد که خواستار فرهاد مجیدی و مربی ایرانی شده است؟؟؟
* خبر ورزشی در خبری اختصاصی گفت: وکلای آندره آ استراماچونی فردا متن کامل هر دو ایمیل را منتشر می کنند.
آنچه آنها می خواهند تضمین پرداخت امن باقی مانده مبلغ قراردادشان است.
یک ایمیل در سه صفحه و ایمیل دیگر در دو مقطع قبل و بعد از مذاکره رم به باشگاه استقلال ارائه شده است.
* پست اینستاگرامی امیر رفیعی تهیه کننده آبی به رنگ آسمان در رابطه با اتفاقات امشب:
امیر رفیعی
* توییت چیا فوادی سردبیر خبرگزاری فوتبالی و تکذیب ماجرای درخواست فوری استراماچونی برای پرداخت کل پولش تا پایان مبلغ قرارداد.
چیا فوادی
* متن فارسی درخواست های استراماچونی از استقلال که به شرح زیر است:
استراماچونی
به گزارش استقلال نیوز، اینکه درخواست های استراماچونی از باشگاه استقلال چگونه به دست این خبرگزاری ها رسیده است، مشخص نیست ولی چیزی که کاملا مشهود و واضح است برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای قرار دادن استراماچونی مقابل هواداران و تخریب او توسط مدیران گماشته شده توسط وزیر است.
* باشگاه استقلال پاسخ درخواست های استراماچونی را اینگونه داد:
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال در مصاحبه‌های متعدد پس از ترک ایران اعلام و تاکید کرده بود که اگر دستمزدش به طریقی که مشخص شود از طرف باشگاه استقلال بوده و از طریق حساب بانکی او در ایتالیا پرداخت شود، مشکلی برای بازگشت به تهران نخواهد داشت و پس از دریافت وجه بلافاصله به ایران می‌آید. صرف نظر از مسائل و مشکلاتی که باشگاه استقلال جهت تحقق این شرط بسیار دشوار در موقعیت تحریم متحمل شده، متاسفانه پس از واریز وجه به حساب استراماچونی هنوز بازگشت ایشان به ایران اجرایی نشده است. همچنین صبح یکشنبه نامه‌ای با ۱۱ شرط توسط وکیل ایشان برای باشگاه استقلال ارسال شده که جهت تنویر افکار عمومی و ارتباط شفاف با هواداران عزیز در زیر شروط استراماچونی و پاسخ باشگاه استقلال منتشر شده است:
بند اول: کاهش مدت قرارداد، از دو ساله به یکساله، یعنی تا ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
پاسخ باشگاه: قبلا با این شرط به دلیل خواست هواداران موافقت شده است.
بند دوم: مبلغ قرارداد جدید باید ۴۷۰ هزار یورو باشد. که از این مبلغ ۴۳۷/۵۰۰ یورو بابت پرداخت حقوق، مطابق با قرارداد کاری قبلی، ۱۲/۵۰۰ یورو بابت بلیت‌های کنسل شده یا استفاده نشده و ۲۰ هزار یورو برای هزینه وکیل خواهد بود.
پاسخ باشگاه: مانده مبلغ قرارداد قبلی با جمع مبالغ واریزی باشگاه دارای مغایرت است.
بند سوم: بلافاصله بعد از امضای نهایی قرارداد، کل مبلغ فوق الذکر باید به صورت یکجا، به شیوه‌ای مشابه و به شماره حساب آخرین پرداخت واریز شود. استراماچونی و دستیارانش تا زمانی که کل مبلغ فوق را دریافت نکنند، به تهران نخواهند آمد.
پاسخ باشگاه: سوای اختلاف اساسی با عرف معمول در جهان فوتبال، باشگاه استقلال اعلام می‌نماید همانگونه که تاکنون مبلغ قابل توجهی از حق‌الزحمه استراماچوونی و همکارانش را پرداخت کرده، از این پس نیز حقوق ماهیانه به صورت مرتب و در موعد مقرر به حساب واریز خواهد شد.
بند چهارم: هزینه اجاره آپارتمان‌های سرمربی و دستیارانش تا خرداد ۱۳۹۹ به طور یکجا توسط باشگاه پرداخت شود.
پاسخ باشگاه: همچنان که قبلا مشکلی در این مورد وجود نداشته، هزینه اجاره آپارتمان ایشان از شش ماه قبل تا پایان آذر ۱۳۹۸ پرداخت شده بود و در ادامه هم این روال انجام خواهد گرفت.
بند پنجم: تا پایان قرارداد (۵ ماه دیگر) چهار بلیت رفت و برگشت بیزینس برای سرمربی و خانواده‌اش تهیه شود.
پاسخ باشگاه: جهت حسن نیت باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این شرط موافقت می‌شود.
بند ششم: تا پایان قرارداد چهار بلیت اکونومی برای دستیاران استراماچونی تهیه شود.
پاسخ باشگاه: مثل پاسخ به بند پنج
بند هفتم: باید مبلغ خالص ۹۰۰ هزار یورو از سوی باشگاه استقلال برای انتقال بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی سرمایه‌گذاری شود.
پاسخ باشگاه: همان طور که بارها در جلسات حضوری به استراماچونی تاکید شده بود، بودجه باشگاه برای جذب بازیکنان جدید خارجی حدود ۵۰۰ هزار یورو خواهد بود.
بند هشتم: پرداخت حقوق بازیکنان در موعد مقرر و تعهد برای پرداخت دستمزدها آنها در ادامه فصل توسط باشگاه
پاسخ باشگاه: همان طور که از ابتدای فصل باشگاه تلاش کرده تا تمام مطالبات گذشته بازیکنان را پرداخت کند، اکنون هم نسبت به تعهداتش پایبند است و همه تلاش خود را در این مورد انجام خواهد داد.
بند نهم: تعهد باشگاه برای دریافت ویزای کار مربیان
پاسخ باشگاه: ویزای کار ایشان مدتها قبل صادر شده است.
بند دهم: کادر ایتالیایی در صورت سفر برای ترک تهران مشکلی نداشته باشند.
پاسخ باشگاه: مشکلی بابت ورود و خروج ایشان وجود نداشته. به عنوان مثال حتی ایشان بدون اطلاع باشگاه دو هفته قبل تهران را ترک کردند.
بند یازدهم: همه مفاد و شرایط قرارداد کاری قبلی که اخیرا خاتمه یافته است با مفاد و شرایط جدید تنظیم و تعدیل خواهد شد.
در پایان این نامه با حروف درشت تاکید شده: «شروط فوق قابل مذاکره نبوده و تنها از طرف ما قابلیت اصلاح خواهد داشت. ضمنا این شروط تنها در صورتی دارای اعتبار است که مراتب موافقت با آن، از سوی باشگاه استقلال تا ۲۴ ساعت آینده از طریق ایمیل به ما ابلاغ شود.»
* فتح الله‌زاده، عضو هیات مدیره استقلال:
با تمام بندهای درخواست استراماچونی غیر از بند ۱۱ موافقیم. در کجای دنیا مربی قبل از اینکه کار کند کل مبلغ قراردادش را می‌گیرد؟ این قول را می‌هم که یک ماه زودتر پول استراماچونی آماده باشد ولی اینکه کل قراردادش را یکجا بدهیم به هیچ وجه قابل قبول نیست.
استراماچونی گفت 160 هزار دلار را بدهند می آیم، دادیم نیامد و حالا کل قراردادش را میخواهد که این درخواست وکلای استراماچونی خلاف عرف فوتبال است. من از جیب و حساب شخصی خودم حاضرم حقوق  او را هربار یک ماه زودتر پرداخت کنم فقط از او خواهش میکنیم بخاطر هواداران بیاید.
* خبر ورزشی / وکلای استراماچونی مفاد این نامه را تایید کردند.
در مورد بند سه قرار نیست پول به حساب استراماچونی واریز شود، فقط در همان بانک ایتالیایی سپرده شود کافی است، بحث تضمین پرداخت از راه امن مطرح است.
بند هفت فقط برای جذب یک بازیکن نیست و این مبلغ برای تقویت تیم و حضور در لیگ قهرمانان آسیا هزینه خواهد شد.
بند هشت برای حمایت از بازیکنان استقلال در قرارداد گنجانده شده است، استراماچونی اعتقاد دارد باید همزمان با حل مشکل مالی خودش، مشکل مالی بازیکنان استقلال هم حل شود.
توضیحات کامل فردا سه شنبه از سوی وکلای استراماچونی منتشر خواهد شد.
* استوری هومن جعفری(خبرنگار، روزنامه نگار، سردبیر روزنامه فرهیختگان و مجله آوای استقلال):
استوری هومن جعفری
* بامداد سه شنبه 3 دی/ باشگاه استقلال با انتشار پستی خبر فسخ قرارداد دیاباته و میلیچ را تکذیب کرد!
خبری که درباره فسخ قرارداد میلیچ و دیاباته منتشر شده، صحت ندارد.
این دو بازیکن مثل سایر بازیکنان در تعطیلات به سر می‌برند و با شروع مجدد تمرینات به تهران بازمی‌گردند.
درباره پرداخت‌های مالی به دیاباته و میلیچ هم مثل سایر اعضای تیم اقدام لازم توسط باشگاه صورت خواهد گرفت.
به گزارش استقلال نیوز، در دوران دولت بنفش هر بار باشگاه استقلال خبری را تکذیب کرد، چندی بعد آن خبر به واقعیت تبدیل شد! از حالا باید با دیاباته و میلیچ خداحافظی کنیم؟
* استوری استراماچونی و افشاگری او در بامداد سه شنبه 3 دی ماه 98:
آن‌ها به بازیکنان دروغ گفتند، به من دروغ گفتند.
مدیران باشگاه با خروج من از ایران جشن گرفتند!
فتحی با اینکه استعفا داده هنوز در جلسات با وکلای من شرکت دارد.
آن‌ها سعی کردند بگویند به‌خاطر پول رفته‌ام، این هم صحت نداشت.
آن‌ها نمی‌خواستند آن‌جا باشم و نمی‌خواستند برگردم.
من نمی‌دانم مربی خوبی هستم یا نه، اما یقین دارم فرد صادقی هستم.
استوری اینستاگرام استراماچونی

آن‌ها از روز اول برای ما مشکل درست کردند، آن‌ها من را در اولین بازی‌ام بدون مترجم رها کردند، آن‌ها هرگز پرداخت درستی به من نداشتند تا آن‌جا که با وجود هشدارهای جدی، برایم مجموعه‌ای از مشکلات بزرگ در رابطه با قوانین ایتالیا به‌وجود آوردند، آن‌ها به بازیکنان دروغ گفتند، به من دروغ گفتند، آن‌ها اجاره منزلم را تا نوامبر (آبان) پرداخت کردند در حالی که گفته بودند تا آخر پرداخت شده، آن‌ها هرگز اطلاعاتی که درباره تیم خواسته بودم را برایم آماده نکردند، آن‌ها بازیکنی که نمی‌خواستند را از کشور خارج کردند... و روز بعد بازگرداندند.

آن‌ها از فدراسیون نخواستند که بازی‌ای را به تعویق بیاندازد در حالی که به‌خاطر بازیکنان ملی این حق را داشتیم اما زمانی بازی‌هایی را عقب انداختند که برای حریفان‌مان بهتر بود و برای ما خوب نبود. آن‌ها سرخوش از این‌که مجبور به خروج از کشور شدم، خوشحال بودند، مقابل مردم می‌گفتند موافق رفتنِ من نیستند و از این موضوع بی‌خبر بودند، اما ۵ ماه بود که این را می‌دانستند! آن‌ها سعی کردند این‌طور نشان دهند که رفتم چون پیشنهاد دیگری داشتم درحالی که حقیقت نداشت، آن‌ها سعی کردند بگویند به‌خاطر پول رفته‌ام، این هم صحت نداشت.

آن‌ها بسیار عصبی و گیج شدند وقتی برخی تلاش‌های بالادستی سعی در بازگرداندن من داشتند، آن‌ها فردی را از داخل باشگاه مستعفی اعلام کردند، در حالی که هنوز در تمامی تعاملات رسمی باشگاه با وکلای من حضور دارد.
آن‌ها اعلام کردند من خانه دیگری خواسته‌ام و صحت ندارد، آن‌ها اعلام کردند من پول بیشتری خواسته‌ام و واقعیت ندارد، آن‌ها اجازه دادند وکیل من به‌خاطر رفتار متقلبانه‌شان استعفا دهد، آن‌ها هر کاری کردند و می‌کنند تا نگذارند من به آن‌جا برگردم و تلاش می‌کنند شخصیت من را نزد هواداران و مردم تخریب کنند، همچون کاری که با همکارانم و به تازگی برخی بازیکنان انجام داده‌اند.

من بارها درخواست کردم که با هم یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی داشته باشیم تا برای مردم حقایق را توضیح دهم و آن‌ها هربار مخالفت کردند.

و حالا یکی به آن‌ها نشان دهد یک راه منطقی برای پرداخت وجود دارد و ما از تمام این مشکلات عبور می‌کنیم و آماده‌ام برای همراهی بازیکنان قبلی و بازگشت به هواداران، آن‌ها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردند تا با آبروی من بازی کنند.
آن‌ها نمی‌خواستند آن‌جا باشم و نمی‌خواستند برگردم.

من نمی‌دانم مربی خوبی هستم یا نه، اما یقین دارم فرد صادقی هستم.


* استوری اینستاگرامی امیر رفیعی که به نوعی نشانگر خواست هیات مدیره باشگاه برای سنگ اندازی در حل مشکل استراماچونی دارد

استوری امیر رفیعی
* تفسیر صحبت های استوری استراماچونی را که توسط سایت فوتبالی صورت گرفت را در ادامه می خوانید:
استراماچونی در استوری اول می نویسد:
آنها(مدیران باشگاه) از روز اول برای ما ایجاد مشکل کردند
آنها(مدیریت باشگاه و هیات مدیره) در اولین بازی اجازه استفاده از مترجمم را به من ندادند.(اشاره او به اصرار فتحی برای حضور مترجم دوم کنار استراماچونی. این مترجم غیر از دانشیار، مترجم مورد اعتمادش بود.) آنها هرگز به صورت معمول حقوق من را پرداخت نکردند و علیرغم تمام پیام های رسمی باعث ایجاد مشکلاتی بین من و مقامات ایتالیایی شدند.(اشاره استراماچونی به فردا فردا ‌کردن های مدیران استقلال است)
آنها(مدیران و هیات مدیره) به بازیکنان دروغ گفتند، به من دروغ گفتند. آنها اجازه خانه من را تنها تا نوامبر(احتمالا منظور استراماچونی پایان ماه مهر است که نشان می دهد اجاره استراماچونی یک ماه عقب افتاده است) پرداخت کرده بودند اما مدعی شدند که تمام آن را پرداخت کردند.
آنها هرگز مدارکی درباره تیم که من خواسته بودم را در اختیارم قرار ندادند.(ظاهرا او از باشگاه پرونده و پروفایل بازیکنان را خواسته که البته در باشگاههای ایرانی اینجور چیزها بی معنی است و چنین چیزهایی وجود ندارد)
بازیکنی که نمی خواستند را به خارج از کشور فرستادند و روز بعد او را برگرداندند.(مشخص نیست منظور استراماچونی کدام بازیکن است اما می تواند علی کریمی و حتی روزبه چشمی هم باشد و البته منظور از روز بعد شاید کنایه به فاصله نزدیک زمانی باشد اما واقعا خود استداماچونی منظورش را توضیح دهد.)
وقتی این حق را داشتیم که به دلیل حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی بازی را به تعویق بیاندازیم این درخواست را از فدراسیون فوتبال نکردند(او از فتحی خواسته اما مدیرعامل وقت از فدراسیون فوتبال چنین تقاضایی نکرده است) اما بازی را زمانی که برای حریف ما(پرسپولیس یا سپاهان) بهتر بود و برای ما خوب نبود، به تعویق انداختند. وقتی مجبور به ترک کشور شدم آنها جشن گرفتند و خوشحال شدند.(احتمالا منظور استراماچونی مدیران و هواداران پرسپولیس یا سپاهان است) در برابر مردم گفتند که نمی خواستند من جدا شوم و چیزی در این باره نمی دانستند اما 5 ماه بود که از این موضوع باخبر بودند.(اشاره استراماچونی به اخطارهایی است که از طریق وکیلش به باشگاه داده بود)
آنها(مدیران باشگاه و اعضای هیات مدیره) سعی کردند بگویند که من به خاطر یک پیشنهاد دیگر از ایران رفتم و این درست نبود. سعی کردند بگویند که من به خاطر پول جدا شدم و این هم درست نبود.(جمله آخر نشان می دهد که استراماچونی مشکلش پول و تاخیر در پرداخت ۱۵۹هزار یورو نبوده و از ماجراهایی که در بالا اشاره شد به ستوه آمده بود و به همین دلیل ایران را ترک و یکطرفه قراردادش را فسخ کرد).
استراماچونی در استوری بعدی اش جملات سنگین تر و دردناک تری را به کار می برد:
وقتی بعضی مقامات سیاسی برای بازگرداندن من تلاش کردند،(مدیران عالی رتبه وزارت امور خارجه، سفیر ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران و رییس کل بانک مرکزی و رییس شعبه بانک سپه در رم و بسیاری دیگر) آنها(مدیران باشگاه شامل سرپرست، هیات مدیره و مشاور ورزشی باشگاه) عصبی و آشفته شدند.
آنها مدعی شدند که یک نفر در باشگاه استعفا داده(منظورش امیر حسین فتحی مدیرعامل مستعفی است) و این در حالی بود که این فرد(امیر حسین فتحی) هنوز از تمامی تماس ها با وکلای من مطلع بود و حضور داشت(نام و ایمیل فتحی، همچنان در ایمیلها به عنوان مدیرعامل وجود دارد).
آنها مدعی شدند که من خواهان دریافت یک خانه دیگر شده ام و این درست نبود.(صحبتهای فتح الله زاده و آن ایمیل را تکذیب کرد) آنها مدعی شدند که من خواهان دریافت پول بیشتر شده ام و این درست نبود.(استراماچونی بخش دیگری از صحبتهای فتح الله زاده را هم تکذیب کرد عضو جدید هیات مدیره یعنی فتح الله زاده در برنامه فرمول یک، از نامه ای ۸ بندی خبر داد و از شرط و شروط استراماچونی گفت. بعد باشگاه دو تصویر مشکوک و تایید نشده از ایمیل وکیل استراماچونی را به رسانه ها داد تا استراماچونی متهم به زیاده خواهی شود. این دو تصویر در اختیار فوتبالی قرار گرفت اما به جهت نامعلوم بودن دو ایمیل و نام ارسال کننده مشکوک به نظر آمد هر چند در چند رسانه پر مخاطب هم منتشر شد اما به غیر از فوتبالی، شبکه های اجتماعی هم‌ به آن دو تصویر شک کردند! باشگاه سپس نامه ای که به فتح الله زاده گفته شده بود ۸ بند دارد را با ۱۱ بند و پاسخ باشگاه را در رسانه های باشگاه استقلال منتشر کرد! اما استراماچونی نامه منتشر شده یک بندی دارای یک مقدمه را هم تکذیب کرده و نوشته است)
آنها(هیات مدیره و مشاوران ورزشی باشگاه) به دلیل رفتار متقلبانه خود به وکیل من اجازه کناره گیری دادند. آنها همه کاری کردند و خواهند کرد که اجازه بازگشت به من ندهند و تلاش می کنند که شخصیت من را برابر هواداران خراب کنند و این کاری است که پیش از این با بعضی همکاران من و بعضی بازیکنان در گذشته انجام داده بودند.
من بارها خواستم که یک کنفرانس خبری رسمی در کنار هم برگزار کنیم تا من واقعیت ها را به مردم توضیح دهم اما این خواسته همیشه رد شد و حالا که بعضی افراد به آنها راهی عادی برای پرداخت حقوق من نشان داده اند و من از تمامی مشکلات عبور کرده ایم و من آماده هستم که به بازیکنانم و هوادارانم ملحق شوم، آنها مدارک و اطلاعات دروغین منتشر می کنند تا شهرت من و توافق را زیر سوال ببرند.(استراماچونی کل نامه ها و ایمیلها را ساختگی و تقلبی دانست و به این ترتیب فتح الله زاده راوی بندهای دروغین و فضایی در دو برنامه فرمول یک علی ضیا و فوتبال برتر محمد حسین میثاقی شد تا هوادارها بیشتر از فتحی، خلیل زاده، منزوی و ماجدی در فضای مجازی از فتح الله زاده ای که گفته می شد محبوبیت خاصی دارد انتقاد کنند. بندهایی که نه توسط استراماچونی و نه توسط وکیلش نوشته نشده و مشخص نیست این سناریو از داخل باشگاه چطور نوشته شده است و نشان می دهد جریان یا جریانهایی برای حذف استراماچونی و به سرمربیگری رساندن یک گزینه خاص داخلی و یا حتی خارجی تلاش می کند.)
استراماچونی در پایان استوری اش به عینه به این مساله اشاره می کند: آنها(سرپرست باشگاه، هیات مدیره و مشاوران ورزشی باشگاه) نمی خواهند من آنجا باشم و نمی خواهند من بازگردم. نمی دانم که مربی خوبی هستم یا نه اما اطمینان دارم که فرد صادقی هستم.
(این جمله آخر او معنای آشکاری دارد. اینکه استراماچونی در باشگاه استقلال صداقت ندیده است. به این ترتیب و با این دو استوری معادله عوض شد. همه این جملات نشان می دهد که او یا از روند مذاکره راضی نیست و مذاکره کنندگان را قبول ندارد. یا اینکه از عدم صداقت مدیران باشگاه و مذاکره کنندگان، ناراحت و شاکی است. البته کسانی که سناریوی پراندن استراماچونی را نوشته بودند فکر می کردند اگر فتح الله زاده که محبوبیت نسبی بین هواداران دارد، بندهای دو نامه جعلی و تقلبی را در تلویزیون واقعی نشان دهد و از زیاده خواهی استراماچونی بگوید، می تواند هوادار را مقابل استراماچونی قرار دهد اما استراماچونی با انتشار دو استوری، فتح الله زاده و سناریونویسان را به گوشه رینگ برد و به او و اتاق فکر حذف استراماچونی نشان داد که هم فتح الله زاده بازی خورده است و هم نامه ها جعلی است و او هیچ گونه زیاده خواهی ندارد!)
* علی جباری پیشکسوت ارزنده استقلال در رابطه با اتفاقات اخیر گفت:
3-2 نفر در حال تیشه زدن به ریشه استقلال هستند. یکی از این  نفرات الان در ایران نیست و دیگری هم ابزار دست آقایان است.
 اگر فتحی مدیر کاربلدی بود چرا از مدیریت استقلال برکنارش کردید و اگر مدیریت بلد نیست چرا او را به هیات مدیره منتقل کردید؟
این اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به چند ماه قبل برمی‌گردد و عدم مدیریت در باشگاه باعث شد چنین مشکلاتی به وجود بیاید.
 * باشگاه استقلال بعد از گذشت بیش از 11 ساعت از استوری استراماچونی، ساعت 13:49 بعد از ظهر سه شنبه 3 دی 1398 اسکرین شاتی از ایمیل وکلای استراماچونی منتشر کرد:
ایمیل وکیل استراماچونی
باتوجه به القای شبهه توسط آقای استراماچونی و اتهام بزرگی که ایشان نسبت به اسناد منتشر شده توسط باشگاه استقلال وارد کرده، جهت تنویر افکار عمومی مشخصات ایمیل دریافتی(به همراه تصویر) در زیر منتشر شده است:
{جوابیه کامل باشگاه استقلال نسبت به مطالب عنوان شده توسط استراماچونی تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد.}
▪️ تاریخ دقیق ارسال ایمیل شروط یازده‌گانه استراماچونی توسط وکیل ایشان:
یکشنبه ۲۲ دسامبر ۲۰۱۹ (اول دی ۱۳۹۸)
ساعت: هشت و دوازده دقیقه صبح
▪️ ارسال کننده: اتوره مازیلی، وکیل استراماچونی
▪️ گیرنده از طرف باشگاه استقلال: حامد افضلی(مسؤول بین‌الملل که تمامی مکاتبات بین‌المللی از طریق ایشان انجام شده است)امیر سلطانی(مشاور)
▪️ رونوشت به خانم سوسانا اِن جی، وکیل رسمی باشگاه استقلال، استراماچونی، دستیارانش و دو وکیل دیگر استراماچونی.
از ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) تا ۲۲ دسامبر (اول دی) سال جاری  ۱۹ ایمیل از طریق وکیل استراماچونی و نشانی ایمیل‌شان برای باشگاه استقلال ارسال و دریافت شده است.
* توئیت سینا حسینی خبرنگار روزنامه قدس در خصوص وضعیت نابسامان استقلال:
توئیت سینا حسینی
 * نکته عجیبی که در ایمیل منتشر شده از کانال رسمی باشگاه استقلال به چشم می خورد، اشتباه عجیب تایپی نام استقلال است که به شکلی نادرست تایپ شده است! در این ایمیل اسم لاتین باشگاه به غلط و به صورت Estghlal FC نوشته شده است در حالیکه املای درست آن Esteghlal FC است.
اسکرین شات ایمیل وکل استراماچونی
 * پست اینستاگرامی جعفر نوجوان سردبیر سایت استقلال جوان و تکذیب اینکه فتح الله زاده قصد عبور از استراماچونی را دارد:
پست اینستاگرامی جعفر نوجوان

 * باشگاه استقلال ساعت 17:28 روز سه شنبه 3 دی در بیانیه ای جواب اظهارات استراماچونی که در استوری اینستاگرام منتشر کرده بود را داد که می توانید از اینجا بخوانید.
* استوری علیرضا سیار بازیکن سابق استقلال!
یک هفته است با فرهاد توافق کردن!!!
استوری علی سیار
* استراماچونی استوری هایی که بامداد امروز منتشر کرده بود پاک کرد!
استراماچونی
 * سه شنبه شب 3 دی/ زهره فلاح زاده خبرنگار استقلالی خبر داد:
سرمربی‌گری فرهاد مجیدی در استقلال ....لودینگ
* استوری علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال:
استوری علی خطیر
* صبح چهارشنبه 4 دی/ پندار توفیقی معاون سابق باشگاه استقلال در برنامه زنده سه کنج شبکه3:
قرار بود ملکی 100 هزار دلار در ترکیه به من برساند تا جپاروف و تیام را حفظ کنیم اما پولی نرسید و به من پیام دادند نذر کن!
 تیام بازیکن استقلال بود و نمی‌توانست جدا شود اما او را فروختند!
باشگاه استقلال 600 هزار دلار از فروش تیام درآمدزایی داشت
* شایعه روز/ می خواهند جو آرام شود تا سرمربیگری فرهاد را اعلام کنند!
فتح‌الله‌زاده و خلیل زاده با فرهاد مجیدی خیلی مدت هاست برای سرمربیگری استقلال به توافق رسیده اند اما کماکان از ترس واکنش تند هواداران جرات اعلام رسمی این تصمیم را ندارند و مترصد فروکش کردن خشم هواداران و نا امیدی آنها از بازگشت استراماچونی و اعلام رسمی این انتصاب هستند.
* اولتیماتوم فتح الله‌زاده به استراماچونی: برنگردی بلافاصله سرمربی جدید را معرفی می‌کنیم!
احتمالا باشگاه به استراماچونی یک نامه می‌دهد تا تکلیف را روشن کند. الان تیم منتظر است. باشگاه تلاش کرد و پول در حساب‌ استراماچونی است، بنابراین مشکلی وجود ندارد و منتظر خواهیم بود تا او بازگردد.اگر استراماچونی برنگردد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرمربی جدید معرفی خواهد شد.
* استوری امیر غفارمنش، هنرمند استقلالی:
استوری امیر غفارمنش
* خبرگزاری فارس(ظهر چهارشنبه 4دی)/ دستیاران استراماچونی از گروه استقلالی‌ها خارج شدند!
کادر فنی تیم استقلال شامل سباستین لتو، عمر دانسی و مارکو کیسر شب گذشته از گروه واتساپی بازیکنان خارج شدند تا به این شکل جدایی خود از این باشگاه را تائید کنند.
* خبرگزاری فارس(ظهر چهارشنبه 4دی)/ مجیدی سرمربی استقلال خواهد شد
مسئولان باشگاه استقلال روی فرهاد مجیدی به جمع بندی رسیده و وی را به زودی به عنوان سرمربی معرفی خواهند کرد.
* شایعه روز(ظهر چهارشنبه 4دی)/ مجیدی هم برنامه داد و هم لیست!
فارس در گزارش امروز خود به این نکته اشاره کرده که فرهاد برنامه‌های مورد نظرش را به باشگاه داده. گویا او لیست نفرات مدنظرش را هم به باشگاه داده که اسامی نفراتی مثل محمد طیبی و امیر ارسلان مطهری هم در آن دیده می‌شود. گفته می شود پاتوسی هم در لیست اوست.
* خبرگزاری ایرنا(ظهر چهارشنبه 4دی)/ مجیدی با دو دستیار اسپانیایی در استقلال!
فرهاد مجیدی قصد دارد برای تقویت کادر فنی استقلال دو مربی اسپانیایی، یک تمرین دهنده و یک بدنساز را به جمع کادرفنی خود اضافه کند. مجیدی از این دو مربی قصد داشت در تیم امید ایران نیز استفاده کند اما بنا به دلایلی به هدف خود نرسید.
* شایعه روز(عصر چهارشنبه 4دی)/ استراماچونی برای مذاکره به تهران می آید!
طی مذاکراتی که امروز مسئولان استقلال با استراماچونی داشته اند وی اعلام کرده ممکن است برای مذاکرات نهایی به تهران بیاید. از این رو باشگاه استقلال از استراماچونی خواسته تا هر وقت که آماده سفر به ایران است طی ۲۴ ساعت آینده به مسئولان این باشگاه خبر دهد تا ادامه مذاکرات در تهران انجام بگیرد.
در حال حاضر مسئولان استقلال منتظر هستند تا بلیت سفر استراماچونی را تهیه کنند تا در صورتی که او آماده مذاکرات نهایی در تهران باشد مقدمات سفر او را فراهم کنند.
* انتخاب(عصر چهارشنبه 4دی)/ یک منبع آگاه نزدیک به باشگاه استقلال: سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال کذب است.
استقلال تا 48 ساعت آینده منتظر استراماچونی می ماند. اعضای هیات مدیره و مسببان حال و روز فعلی استقلال کجا هستند؟

* خبر ورزشی(عصر چهارشنبه 4دی)/ استرا هفته آینده در تهران یا ترکیه!
از هیات مدیره باشگاه استقلال خبر می رسد پس از رسیدن پالس های مثبت از ایتالیا، استقلالی ها در حال فراهم کردن مقدمات یک مذاکره جدید و نهایی با وکلای استراماچونی هستند.
این مذاکره روزهای ابتدایی هفته آینده به میزبانی تهران یا ترکیه برگزار می شود.
* طرفداری(عصر چهارشنبه 4دی)/ فایل صوتی با منبع نامشخص از علی فتح الله زاده خطاب به هواداران استقلال منتشر شده و به بیرون درز پیدا کرده است. طبق این فایل صوتی مشخص است که دیدگاه فتح الله زاده دقیقاً در تضاد با چیزهایی است که هفته های پیش می گفت.
شما استقلالی هستید یا فرد پرست؟ ما چه دروغی گفتیم دروغ گو ما هستیم یا استراماچونی؟
مگر نگفت 160 هزار یورو بدهید تا من برگردم؟ این حرف را زد چون می دونست امکانش نیست ولی ما به هر سختی که بود انجامش دادیم.
کدام مربی در دنیا تمام پولش را اول فصل می گیرد؟
به خودتان بیایید و به شخصیت تیم تان احترام بگذارید. مگر استقلال بدون استراماچونی تا حالا قهرمان نشده است؟ ما مرد هستیم و رک حرف می زنیم.
چرا استراماچونی تیم را رها کرد ولی کالدرون در پرسپولیس ماند؟ نمی توانست دو بازی یا 10 روز به خاطر شما بماند که 5 امتیاز از دست ندهیم؟
* تسنیم(عصر چهارشنبه 4دی)/ استراماچونی پاسخ پیغام استقلالی‌ها را داد؛ سرمربی ایتالیایی فردا به تهران می‌آید؟

در حالی که باشگاه استقلال روز گذشته درگیری این باشگاه و استراماچونی بالا گرفته بود، اکنون خبر می‌رسد که برخی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه امروز(چهارشنبه) از طریق یک فرد حاضر در ایتالیا برای این مربی پیغام فرستادند و برای مذاکره مجدد اعلام آمادگی کردند.

شخص مورد نظر با استراماچونی صحبت کرده و پیغام‌های باشگاه را به گوش او رسانده است. سرمربی ایتالیایی نیز پاسخ می‌دهد که تمایل دارد به همراه وکیلش در جلسه‌ای با مسئولان استقلال شرکت و در رابطه با ادامه همکاری با یکدیگر مذاکره کند.

باشگاه استقلال قصد دارد در صورتی که نظر استراماچونی تغییر نکند و اتفاق دیگری رخ ندهد، بلیت بازگشت به تهران را برای فردا برای این مربی بگیرد تا استراماچونی فردا شب به تهران بازگردد. باید دید در نهایت این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.


* استوری حنیف عمران زاده:

استوری حنیف عمران زاده


* عصر چهارشنبه 4 دی/ فتح الله زاده در اظهار نظری جدید!

سر قولم به هواداران استقلال هستم و استراماچونی را برمی گردانم.

* اظهار نظر عجیب مباشری معاون باشگاه استقلال:
خبر بازگشت استراماچونی کار دشمنان استقلال است!
استرا پولش را گرفت و دبه کرد.
فرهیختگان ورزشیبه گزارش استقلال نیوز، مباشری مباشر امیرحسین فتحی منفور در باشگاه استقلال بود و حالا هم در وضعیتی که فتحی منفور در سایه و در خفا همچنان در هیات مدیره دنبال پیشبرد اهداف شوم وزارت ورزش در باشگاه استقلال است، مباشری نقش زبان او را ایفا می کند وگرنه حرف های مباشری پشیزی برای هواداران ارزش ندارد و نخواهد داشت.
مباشری و مباشری ها بهتر است دهان خود را ببندند و ساکت شوند تا بیش از این نزد هواداران منفور نشوند، همانطور که در اولین روزهای خروج استراماچونی از ایران اگر از دست هواداران فرا نمی کرد شاید امروز نمی توانست اینگونه این سخنان تفرقه انگیز را به زبان بیاورد و بلبل زبانی کند.
این سناریوی کثیف هوادار را ساکت نخواهد کرد و بازگشت استراماچونی و استعفای دسته جمعی اعضای منفور هیات مدیره خواسته اصلی هواداران استقلال است.
* ساعت 23:40 چهارشنبه/ شوک پشت شوک.. علی فتح الله زاده استعفا داد!
* خداحافظی علی فتح الله زاده با باشگاه استقلال:
روزی که به استقلال آمدم این باشگاه نه مدیرعامل داشت و نه سرمربی! وقتی از من خواستند که بیایم میدانستم کار سختی است اما به خاطر همه هواداران بزرگ و با شرف استقلال برای خدمتگزاری آمدم و بی منت کار کردم هر چند که آنروزها هم تهمت می زدند که من به همه آنها خط داده‌ام! امروز من مدیرعامل نیستم اما تمام وظایف مدیرعاملی از من طلب می شد! این در حالیست که چند روز قبل از دریافت حکم هیات مدیره، جناب استراماچونی از ایران رفته بود! متاسفانه اینبار از جانب هواداری که دوستش دارم و خواهم داشت متهم شدم به این که خودم را فروختم به میز و صندلی مدیریت!! وای بر من که اینچنین از رفتارم برداشت شد! این اصلا برایم قابل تحمل نیست بنابراین ضمن تشکر از همه هواداران عزیز و بزرگوار همچنین جناب وزیر محترم اعلام می کنم از این لحظه هیچ پست و سمتی در باشگاه ندارم و از این پس همچون گذشته یک هوادار در کنار شما خواهم بود.
ارادتمند شما علی فتح الله زاده
استعفای فتح الله زاده
* ساعت 2:05 بامداد پنجشنبه 5 دی 98/ کانال تلگرام باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای با استعفای فتح الله زاده مخالفت کرد!
* مخالفت هیات مدیره باشگاه استقلال با استعفای دکتر فتح‌الله‌زاده!
هیات مدیره باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای استعفای دکتر علی فتح‌الله‌زاده را نپذیرفت.
متن اطلاعیه به این شرح است:
استقلال روزهای پرالتهاب و سرنوشت‌سازی را پشت سر می‌گذارد و در این روزهای سخت و طاقت‌فرسا، آستانه صبر و تحمل بسیار بالایی نیاز است. متاسفانه عده‌ای محدود و معدود بی‌توجه به موانع و مشکلات گاه و بیگاه با بیان مطالبی، سبب رنجش خادمین استقلال شده که بدون هیچ‌گونه چشمداشت و صرفا در جهت حفظ اعتبار باشگاه بزرگ استقلال و شادی دل هواداران پرشمار و محترمش، با همه فشارها، مسئولانه شبانه‌روز در حال تلاشند تا این روزهای سخت که مشابه آن در طول حیات هفتاد و اندی سال استقلال، کم نبوده، نیز بسلامت گذشته و مسیر صحیح در پیش راه همه قرار بگیرد.
لذا ضمن دلجویی از برادر عزیز جناب اقای دکتر فتح‌الله‌زاده که الحق در مدت حضور عاشقانه و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نفرموده‌اند و با علم به اینکه استقلال عزیز به حضور چنین افراد عاشق و مسئولیت پذیر نیازمند است با استعفای ایشان مخالفت می‌نماید.
انتظار می‌رود در این لحظات همه و همه در کنار یکدیگر بوده و راهی که برای رسانیدن استقلال عزیز به قله افتخار آغار کرده‌ایم کماکان ادامه دهیم.
* به گزارش استقلال نیوز، هیات مدیره ای که هیچ مقبولیتی نزد هواداران ندارد و در عمل اگر چوب خشک جای آنها بود عملکرد بهتر و بازدهی بیشتری داشت، کارش شده فقط صدور بیانیه و شب نامه!
جمع کنید آقایان این بساط نفاق و دورویی را..
کدام خادم و خادمین؟ شما چه کرده اید جز از هم پاشاندن تیم(هایی) که در حال اوجگیری بودن چه در زمان شفر و چه استراماچونی!
از کدام اعتبار حرف می زنید؟ آبروی شما ماییم.. ما هواداران استقلال بزرگ.. شما بدون ما هیچید! هیچچچچچچچ..
هوادار دیگر خام حرفای صد من یک غاز شما نمی شود چون شما برای به زیر کشیدن استقلال در تلاشید نه رساندن آن به قله افتخار.
نگذارید انگ خیانت به تاج کبیر تا ابد بر پیشانی شما بماند چون این صندلی ها به کسی وفا نکرده و شما و اربابانتان همیشه در قدرت نخواهید بود.
* به گزارش استقلال نیوز، با بررسی این اتفاقات شبانه دو فرضیه مطرح می شود:

اولی اینکه استعفای فتح الله زاده در جهت تطهیر او و جریحه دار کردن احساست هواداران برای قدیس سازی از او و در نتیجه اعمال برنامه های هیات مدیره که در آن اسمی از استراماچونی وجود ندارد.

دومی که به نظر بیشتر به واقعیت نزدیک باشد این است که فتح الله زاده وقتی متوجه شد دارد از وزیر ورزش و هیات مدیره او و در راس همه آنها امیرحسین فتحی که این بار در سایه و در خفا در حال تخریب استقلال است، بازی می خورد و به نوعی اسباب دست آنها برای عبور از استراماچونی و پیشبرد اهداف شوم شان شده است، سریعا پای خود را پس کشید تا محبوبیت فوق العاده خود نزد هواداران را در این بازی کثیف از دست ندهد.

(از اینجا بخوانید)


* خبر ورزشی(صبح پنجشنبه 5دی)/ برایم بلیت بگیرید تا همراه ایجنت و وکیلم به ایران بیایم!
اخیراً از تهران به استراماچونی خبر دادند باشگاه استقلال مدعی شده این مربی بعد از پیروزی مقابل شهرخودرو تسویه کرد. اگر قراردادش یک ساله نشود نه تنها دیگر روی نیمکت استقلال نمی‌نشیند بلکه حتی لباس ورزشی هم نپوشیده و تیم را تمرین نمی‌دهد. این حرف به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت استراماچونی شده و او را در مقام پاسخگویی قرار داده است. سرمربی استقلال با صراحت تأکید دارد هرگز نگفته قراردادش کم شود و معتقد است:
من به هیچ‌کس نگفتم مدت قراردادم کم شود. دو هفته قبل از اینکه تهران را ترک کنم به باشگاه گفته بودم دستمزدم را سر وقت بدهید و قرار بود ۱۲ آذر(۶ دسامبر) این پول پرداخت شود، ولی نشد. قبل از آن هم یک برگه به من نشان دادند و گفتند این حواله واریز پول توست، ولی آن هم به حسابم نیامده در واقع با این کارهایشان دیگر جایی برای مذاکره نگذاشتند. اگر مدرکی مبنی بر ادعای من مبنی بر کسر قرارداد و افزایش رقم آن دارند، رو کنند. پیشنهاد کسر مدت قرارداد را خود نمایندگان باشگاه استقلال دادند. در مورد پول هم به من گفتند پول را به طور کامل در ایتالیا سپرده می‌گذاریم و ماهانه به تو می‌پردازیم.
استراماچونی همچنین با اشاره به تمایلش برای افشای حقایق برای مردم و رسانه‌ها ایرانی به دوستان و وکلایش گفته است:
من در ۴ مرحله از باشگاه تقاضای کنفرانس مطبوعاتی کردم، ولی برایم نگذاشتند و به طرق مختلف مانع می‌شوند. حتی یک بار خودم خواستم با چند روزنامه‌نگار ایرانی ارتباط بگیرم، اما در این مورد هم مقامات باشگاه سد راهم شدند. اول فصل وقتی گفتند مشکل مالی داریم، در نهایت صداقت گفتم؛ هیچ عیبی ندارد. اردوی ترکیه را لغو کنید و از چهره من هم استفاده تبلیغاتی کنید.
الان چند روز است که با بازیکنانم تماس می‌گیرند تا آن‌ها را ضد من کنند. ۳ روز است که می‌خواهند بازیکنان را با من دعوا بیندازند، ولی نمی‌دانند من و شاگردانم با هم به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم. الان هم آماده سفر به تهران هستم. اگر راست می‌گویند برای من، وکیل و مدیربرنامه‌هایم برای همین روز شنبه بلیت بگیرند تا به تهران بیاییم و در یک کنفرانس مطبوعاتی حرف‌هایمان را بزنیم. بلیت رفت برای شنبه باشد و بلیت برگشت‌مان را هم برای یک‌شنبه بگیرند. من آماده سفر به تهرانم، ولی مسئله اینجاست که همان‌هایی که باعث شدند از ایران بروم الان تلاش می‌کنند تا من برنگردم.
* خبر ورزشی(صبح پنجشنبه 5دی)/ اگر تمایلی از طرف تهران باشد و چراغ سبز نشان بدهند ما حاضریم به تهران بیاییم!
پس از شنیدن این نقل قول‌ها از چند مقام مطلع با پاستورلو مدیربرنامه‌های استراماچونی که در پاریس زندگی می‌کند تماس گرفتیم. پاستورلو ضمن تأیید این مسئله به خبرورزشی گفت:
بله، اگر تمایلی از طرف تهران باشد و چراغ سبز نشان بدهند ما حاضریم به تهران بیاییم.
* استقلال جوان(ظهر پنجشنبه 5دی)/ فتح الله زاده تمامی مصاحبه هایی که بعد از استعفا، امروز از قول او منتشر شده است را تکذیب کرد.
* مدیر برنامه اسکوچیچ با تکذیب پیشنهاد باشگاه استقلال گفت: این سرمربی کروات به قراردادش با باشگاه صنعت نفت پایبند است.
* خداحافظ ایتالیایی دوست داشتنی!
* پایان تلخ استراما با آبی ها/ فریب هواداران مظلوم با بازی زمان؛ لعنت به دشمنان قسم خورده استقلال

در بیانیه سراسر فریب باشگاه استقلال که ساعت 13:59 پنجشنبه 5دی منتشر شد، آمده است:

پس از پاسخ باشگاه استقلال به شروط یازده‌گانه آندره‌آ استراماچونی، دو مرتبه مهلت ارائه پاسخ نهایی از طرف ایشان توسط باشگاه استقلال تمدید شد. ابتدا تا ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه و برای آخرین بار تا ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه (امروز). وکیل استراماچونی در پاسخ به مهلت اول گلایه کرده بود که چرا مباحث و اسناد مذاکره در فضای عمومی منتشر می‌شود و در پایان نوشته بودند که آماده مذاکره هستند. باشگاه استقلال در پاسخ به این نامه نوشت که وقتی از طریق اینستاگرام سرمربی و همسرشان و رسانه‌های ایتالیایی بسیاری از مسائل مطرح می‌شود، باشگاه هم مجبور است جهت روشن شدن اذهان عمومی اقدام به انتشار مستندات کند. در پاسخ به آمادگی جهت مذاکره، باشگاه خواستار حضور سرمربی در تهران جهت مذاکره شد.
اما در نهایت پاسخ وکیل استراماچونی مجددا همانی بود که قبلا منتشر شده. ایشان در آخرین ایمیل و مهلتی که توسط باشگاه استقلال تا ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج‌شنبه) تعیین شده بود، تاکید کردند تا شروط یازده‌گانه استراماچونی پذیرفته نشود، اتفاقی رخ نخواهد داد.به این ترتیب باتوجه به آنکه در هفت روز آینده باید فهرست اولیه تیم استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود، نقل و انتقالات تیم برخلاف بسیاری از تیم‌های لیگ برتری دچار تاخیر شده، انتهای هفته آینده باید تمرینات تیم آغاز و شرایط اردو و مسابقات تعیین شود و عملا شروط اعلام شده از سوی آندره‌آ استراماچونی از طرف باشگاه استقلال غیرقابل اجرا است، ضمن اعلام مختومه شدن این موضوع، در اسرع وقت تصمیمات جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.
همچنین متاسفانه برخی رسانه‌ها با انتشار اخبار کذب و ایجاد امیدهای واهی باعث تشویش بیشتر اذهان هواداران شده‌اند. باشگاه استقلال اعلام می‌نماید تا زمان صدور این اطلاعیه هیچ ایمیلی مبنی بر تهیه بلیت هواپیما از طرف استراماچونی برای باشگاه ارسال نشده و اگر لازم باشد متن آخرین نامه رسمی وکیل ایشان منتشر خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، سناریویی که برای حذف استراماچونی تدارک دیده بودند پس از 20 روز بازی دادن هواداران پایان گرفت تا با حذف استراماچونی استقلالِ خوف انگیز مدعی قهرمانی وارد بحران شود.

(خبر بیانیه باشگاه و قطع همکاری با استراماچونی را از اینجا بخوانید)

* به گزارش استقلال نیوز، هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار بیانیه فوق به همگان ثابت کرد تا زمانی که این دولت و این وزارت بر مسند قدرت هستند امیدی به موفقیت استقلال نیست و هواداران این باشگاه باید بدانند آنها قربانی بازی سیاسی عده ای بیمار هستند که جز رسیدن به مقاصد خود به هیچ چیز فکر نمی کنند.
 * هوادار به هوش باش که احتمالا قربانی بعدی شیخ دیاباته باشد!
* باشگاه خبرنگاران جوان(بعد از ظهر پنجشنبه 5دی)/ بر اساس گفته منابع آگاه دقایقی پیش قرارداد داخلی مجیدی با آبی پوشان به امضا رسیده است
* خبر ورزشی تهدید به افشاگری کرد/ پشت پرده انصراف ناگهانی استقلال از ادامه رایزنی با پاستورلا و استراماچونی
در حالی که فدریکو پاستورلا و آندره آ استراماچونی از دو کانال مختلف برای سفر به تهران یا ترکیه طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده و مذاکره نهایی با استقلال اعلام آمادگی کرده بودند، با وجود تماس های مکرر علی فتح الله زاده با رحمان رضایی برای مذاکره با فدریکو پاستورلا و اقدام های مثبت و امیدوار کننده رحمان، تماس شبانه فتح الله زاده با دانشجوی ایرانی مقیم ایتالیا به نام حسن تیموری که ارتباط بی واسطه با گئوچی، رفیق صمیمی استراماچونی داشت، ناگهان با دخالت های فردی که خواهان بازگشت استراماچونی نبود، پرونده همکاری طرفین بسته شد
این اقدام درست در روز تعطیلی اروپا به دلیل کریسمس رخ داد.
* بعد از ظهر پنجشنبه 5 دی/ جلسه هیات مدیره خائن
جلسه هیات مدیره استقلال با حضور اعضای منفور و خیانتکار به استقلال و هواداران یعنی منزوی، ماجدی و خلیل زاده و در غیاب فتحی در حال برگزاری است.
علی فتح الله زاده به دلیل استعفا شب گذشته خود در جلسه هیات مدیره استقلال شرکت نکرد.
* پُست مشترک رسانه های هواداری استقلال در فضای مجازی:
استعفای دسته جمعی
* فوتبالی(بعد از ظهر پنجشنبه 5دی)/ دقایقی قبل یک منبع آگاه به خبرنگار فوتبالی خبر داد که فرهاد مجیدی، قطعا سرمربی جدید استقلال خواهد بود.
* ورزش 3(بعد از ظهر پنجشنبه 5دی)/ نام فرهاد مجیدی تا ساعتی دیگر به عنوان سرمربی این تیم اعلام خواهد شد
قرار است باشگاه استقلال خبر سرمربیگری مجیدی را تا ساعاتی دیگر رسانه ای کند تا این مربی بتواند از روز اول شروع تمرینات کار خود را رسما آغاز کند.
گفته می شود مجیدی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را هم به باشگاه داده است و آبی ها مطابق خواسته های او وارد بازار نقل و انتقالات زمستانی می شوند تا بتوانند خود را در چند پست تقویت کنند.
* ورزش 3(ساعت 15:53 پنجشنبه 5دی)/ برگزاری نشست هیات مدیره استقلال در غیاب فتح الله زاده و فتحی/ احتمال معرفی مجیدی تا روز شنبه

باشگاه استقلال امروز با صدور اطلاعیه ای رسما اعلام کرد که به همکاری اش با استراماچونی پایان داد تا این اتفاق مهمترین خروجی نشست هیات مدیره این باشگاه باشد.

در شرایطی که عنوان شده این نشست در حال برگزاری است اما با پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مشخص شد که این جلسه 30 دقیقه پیش به پایان رسیده است.

در جلسه امروز علی فتح الله زاده که شب گذشته از سمت خود استعفا داده با وجود مخالفت اعضا با این استعفا، حضور نداشت و امیرحسین فتحی نیز دیگر غایب این نشست بود.

تنها گزینه جدی استقلال برای سرمربیگری آبی پوشان فرهاد مجیدی است که احتمالا تا روز شنبه به عنوان سرمربی و مسئول فنی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

* استوری علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال:
استوری علی خطیر
* پست اینستاگرامی پندار توفیقی سابق باشگاه استقلال:
پست اینستاگرامی پندار توفیقی
* وبسایت خبری اقتصاد نامه: فایل صوتی وجود دارد که در آن سلطانی فر گفته است که استقلال را نابود می کنم
رسوایی در وزارت ورزش
سلطانی فر: استقلال را نابود می کنم
اقتصادنامه: گفته می شود فایلی صوتی از وزیر ورزش وجود دارد که در آن گفته است: "استقلال را نابود می کنم"
اقتصادنامه صحت و سقم این فایل را تایید نمی کند اما با توجه به وضعیت تیم استقلال در طول چند سال گذشته چنین پروژه ای عملا به وقوع پیوسته است.
فراری دادن استراماچونی از فوتبال ایران صحت این فایل را تایید می کند و بهتر است مسئولان امنیتی این فایل را منتشر کنند.
رسوایی در وزارت ورزش
به گزارش استقلال نیوز، این اتهام سنگین در حالی به وزیر ورزش وارد شده است که آقازاده و معاون سلطانی فر بارها در فضای مجازی برای استقلال و هوادارانش کُری خوانی کرده  و حتی بعد از شکست مقابل العین مورد تمسخر قرار داده اند.
سلطانی فر همان است که گفته بود صندلی مرا بخواهید اما علیپور را نه!
* پست اینستاگرامی نظری جویباری معاون سابق باشگاه استقلال:
 پست اینستاگرامی جویباری
* پست اینستاگرامی امیر رفیعی، کارگردان استقلالی:
 پست اینستاگرامی امیر رفیعی
* پست اینستاگرامی علی سامره پیشکسوت باشگاه استقلال:
پست اینستاگرامی علی سامره
* خبر ورزشی(ساعت 22:27 پنجشنبه 5دی)/ نشست فوق العاده هیات مدیره در پی ایمیل وکیل استرا؛ فرهاد دقایقی دیگر سرمربی استقلال می شود

در شرایطی که به نظر می رسید نشست نهایی نمایندگان باشگاه استقلال و فدریکو پاستورلا مدیر برنامه استراماچونی شنبه یا یکشنبه در ترکیه برگزار شود، بعد از انتشار بیانیه هیات مدیره استقلال، اتوره ماتزلی وکیل استراماچونی با یک پیام قطعی پرونده همکاری طرفین را بست.

به گفته یک منبع آگاه هیات مدیره از ساعتی پیش مجددا تشکیل جلسه داده و احتمالا تا دقایقی دیگر فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال می شود.

هیات مدیره از میان یک گزینه خارجی و سه مربی ایرانی فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی برگزیده اند و حالا قرار است این خبر به صورت رسمی منتشر شود.

به گفته یک منبع آگاه دلیل انتخاب مجیدی و ترجیح دادن او به سایر گزینه ها، همکاری اش با استقلال در فصل قبل و آشنایی اش با شرایط تیم بوده است.

* خبر ورزشی(ساعت 23:10 پنجشنبه 5دی)/ اتوره ماتزلی وکیل استراماچونی در مذاکره با استقلال با ارسال پیام تازه ای به مذاکره با هیات مدیره پایان داد؛ وعده دیدار ما فیفا!
فدریکو پاستورلا که پیش از این برای سفر به تهران یا ترکیه همراه استراماچونی اعلام آمادگی کرده بود بعد از بیانیه ظهر امروز باشگاه استقلال، خود را از این ماجرا کنار کشید.
* کانال رسمی باشگاه استقلال(ساعت 00:21 بامداد جمعه 6 دی)/ اسماعیل خلیل زاده در خصوص استعفای علی فتح‌الله‌زاده از هیات مدیره این باشگاه، گفت:
همانطور که شب گذشته و با هماهنگی تمامی اعضا با استعفای آقای فتح‌الله‌زاده مخالفت شد، امروز هم در جلسه هیات مدیره با استعفای ایشان مخالفت شد و به این ترتیب آقای فتح‌الله‌زاده با قدرت به تلاش‌هایشان برای موفقیت و سربلندی استقلال مانند گذشته ادامه می‌دهند و باشگاه از ثمرات تلاش‌های ایشان منتفع خواهد شد.
* پست اینستاگرامی احمد سعادتمند عضو سابق هیات مدیره استقلال:
پست اینستاگرامی احمد سعادتمند
* مهدی رستم پور خبرنگار مستقل/ دولت مسئول جدایی استراماچونی است
هر هفته می‌گفت با این وضعیت نمی‌مانم.
پاسخ مدیرعامل چه بود؟
هواداران حتی پس از پیروزی‌ها، هوشیارانه علیه فتحی شعار می‌دادند تا وزیر از بروز فاجعه پیشگیری کند.
واکنش وزارتخانه چه بود؟
با پرواز استرا، ماموریت فتحی خاتمه یافت. قرینه ماموریت عرب در پرسپولیس.(البته استقلال نیوز به این جمله نقد دارد و آن این است که برانکو خودش به خاطر پیشنهاد مالی سنگین تر از این تیم رفت و گفته های بیرانوند هم یکی از ادله این ادعا می باشد)
وزیر چه کسی را جای فتحی گذاشت؟ دشمن سرمربی را تا خیال برگشتن به سرش نزند.
تاکتیک دولت در مذاکره با استراماچونی، مشابه مذاکرات سیاسی‌اش بود: یک گام به جلو - دو گام به عقب.
هواداران گیج شدند و مردم سرسام گرفتند.
لشکر شخصیت‌ها و نهادها در استانبول و رم و تهران مدعی مذاکره بودند.
هیچکدام به عنوان نماینده رسمی معرفی نشدند اما همگی هر روز خبر خوش می‌دادند.
هرگاه مدیر ناقلای ایرانی بخواهد در برابر طرف خارجی تخلف کند و دبه دربیاورد، بهانه “شان نظام و آبروی کشور” را پیش می‌کشد تا صدای منتقدان را ببندد.
البته فوتبال ایران نماد بی آبرویی در فیفاست. اگر می‌دانستید آبرو چیست، پادووانی را آنچنان خوار نمی‌کردید تا از خطر مرگ با ادرار بدون پروب بنویسد.
فتح‌الله‌زاده با دست بالا گرفتن محبوبیتش تصور می‌کرد با آمدنش، خشم هواداران فرو نشسته و استراماچونی را فراموش می‌کنند.
وقتی دید از این خبرها نیست، وعده داد مسی را به استقلال می‌آورم. همزمان بخاطر پرونده سنگین تخلفات قدیمی، مجوز مدیرعاملی‌اش را امضا نکردند و رفت.
وزیر و سفیر و مدیرعامل و معاون و مازیار و میثاقی و هیات مدیره، هدف‌شان خسته کردن مردم از سوژه استراماچونی بود.
در این ظلمتکده از سرمربی ایتالیایی، وکیلش و همسرش چه بر می‌آمد جز اینکه هر روز در اینستاگرام و مصاحبه‌ها از تمایل به بازگشت بنویسند؟
اس اس بی استرا ۵ امتیاز در سه بازی هدر داد. این کمترین خسارت از جدایی مردی است که هیچ سرمربی دیگری در تاریخ فوتبال ایران، مانند او در کمتر از شش ماه به چنین محبوبیت شگرفی دست نیافته.
* پست اینستاگرامی امید روانخواه بازیکن سابق استقلال:
پست اینستاگرام امید روانخواه
* خبرگزاری مهر(صبح جمعه 6 دی 98)/ سباستین لتو دستیار استراماچونی: مطمئن بودیم به استقلال برمی‌گردیم؛ مشکل ما مالی نبود!
«سباستین لتو» یکی از دستیاران آندره استراماچونی در مصاحبه ای با رسانه های ایتالیا تاکید کرد که مشکل کادر فنی استقلال پول نبوده است. البته به نظر می رسد این مصاحبه پیش از بیانیه باشگاه استقلال صورت گرفته است.
● شرایط مدنظر استراماچونی دقیقاً برابر با همان قرارداد قبلی است از جمله امکاناتی که باید ابتدای فصل برآورده می شد اما نشد.
● ما تمام برنامه ها را برای آماده سازی تیم و بازگشت به ایران پیش بینی کرده و مطمئن بودیم که با شور و شوق زیادی به تهران می رویم اما رفتار برخی از نمایندگان باشگاه هر توافقی را به خطر انداخته است.
● از نظر من واقعاً شرم آور است که نتوانیم کارمان را در استقلال از سر بگیریم تیمی که آنرا به صدر جدول رساندیم و برای قهرمانی می جنگد.
● هرگز نگویید مشکل ما پول بوده است. اگر کسی این حرف را بزند فقط برای پنهان کردن سایر شرایط است.
* بازتاب قطع همکاری آبی‌ها با استراماچونی در 2 رسانه خارجی:

شین‌هوا، خبرگزاری رسمی چین: استراماچونی دیگر سرمربی تیم استقلال نیست. این خبر را باشگاه ایرانی به صورت رسمی تایید کرد.

سایت بریکوردر: استقلال دیگر با استراماچونی به همکاری ادامه نمی دهد و تلاش برای انتخاب جانشین وی آغاز شده است.

* هجمه بی سابقه پیشکسوتان استقلال به نامدیران هیات مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی:
* فاطمه صمدی، خبرنگار استقلالی:
آقای روحانی این هم از وزیر شما ...

آنچه امروز در استقلال رقم خورده، نتیجه حضور وزیری است که کری های پسرش علیه استقلال را دیگر کم تر کسی است که ندیده و نشنیده باشد.

پسری که احتمالا در یک خانواده پرسپولیسی بزرگ شده که این گونه راحت جلوی دوربین به بزرگ ترین تیم ایران توهین می کند.

بله، آقای روحانی، آقای رئیس جمهور شرایط این روزهای استقلال نتیجه حضور وزیر شما در این فوتبال است‌.

آقای وزیری که یک فصل صدای اعتراض هواداران استقلال را شنید اما باز هم از مدیریت حمایت کرد

آقای وزیری که در روزهای خروج ستاره های استقلال بارها اعلام کرد شرایط استقلال خوب است و مدیریت با قدرت به کارش ادامه دهد.

بله در روزهای فقر و بیکاری و تورم، تنها دلخوشی بخش زیادی از مردم این جامعه که فوتبال و استقلال هم بود با این بی مدیریتی گرفته شد آقای رئیس جمهور.

آیا وقت رفتن وزیر نرسیده است؟

* استوری اینستاگرام سیاوش اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال:
استوری اینستاگرام سیاوش اکبرپور
* استوری اینستاگرام میلاد میداوودی مهاجم سابق باشگاه استقلال:
استوری اینستاگرام میلاد میداوودی
* استوری اینستاگرامی علیرضا نیکبخت واحدی:
استوری اینستاگرام نیکبخت
* پست جدید هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال:
پست اینستاگرامی هادی طباطبایی
* پست اینستاگرامی حسین کاظمی پیشکسوت استقلال:
 پست اینستاگرامی حسین کاظمی
* استوری اینستاگرام حنیف عمران زاده، پیشکسوت استقلال:
 

* علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی ساعت 18:45 جمعه 6 دی شبکه سه اظهار داشت:‌  من به خاطر مشکلاتی که بود از جمع هیأت مدیره جدا شدم.

فعلاً این وضع ادامه دارد تا به جمع‌بندی نهایی برسیم و اگر استراماچونی به ایران نیامد یک مربی ایرانی جانشین او شود که یکی از گزینه‌های ما فرهاد مجیدی بود اما این مربی امروز اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. بنابراین گزینه‌های دیگر را مدنظر قرار خواهیم داد تا اگر استراماچونی نیامد یک مربی ایرانی هدایت این تیم را برعهده بگیرد

هیأت مدیره تمام تلاشش را کماکان انجام می‌دهد و دوست دارم که استرا برگردد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا او برگردد و پیغام‌ها و پسغام‌ها را رصد می‌کنیم اما از طرفی دیگر اگر تا 3-4 روز آینده فهرست تیم را آماده نکنیم و به AFC ندهیم از آسیا حذف می‌شویم. از سوی دیگر در فصل نقل و انتقالات هستیم و باید زودتر فهرست تیم را تکمیل کنیم. فرصت کم است و تصمیم‌گیری در این شرایط سخت شده است. امیدوارم کار به سمتی پیش برود که مورد خواست هواداران باشد.

من تا 3-4 روز قبل می‌دانم برای مربیگری استقلال با چند گزینه از جمله فرهاد مجیدی صحبت شده است.


* استوری هومن جعفری، روزنامه نگار در واکنش به مصاحبه فتح الله زاده با اخبار ورزشی شبکه 3:

استوری اینستاگرام هومن جعفری

* پست اینستاگرامی جدید علی سامره که در آن مهم ترین راه اعتمادسازی را استعفای هیات مدیره عنوان کرده است:
پست اینستاگرامی علی سامره
* ساعت 21:30 جمعه 6 دی/ خبر فوری:
علی خطیر از سوی اسماعیل خلیل زاده مسئول مذاکره با استراماچونی شد.
* خبرگزاری فارس ساعت 22:43 جمعه 6 دی/ به خاطر هواداران و احساسات آنها خطیر را مأمور مذاکره با نماینده استراماچونی کردیم
روز گذشته خودم از خطیر خواستم که با نماینده استراماچونی مذاکره کند و قرار است او فردا این کار را انجام دهد.
ما در این 15 روز اخیر تمام تلاش‌مان را کردیم که سرمربی ایتالیایی مجدداً به تهران برگردد اما از آنجا که به هر طریقی این اتفاق رخ نداد طی جمع‌بندی با اعضای هیأت مدیره به علی خطیر مأموریت دادم تا این کار را انجام دهد.
این اقدام با نظر مستقیم تمامی اعضای هیأت مدیره صورت گرفته و همه آنها خواستار این بودند که خطیر با نماینده سرمربی ایتالیایی مذاکره کند و پاسخ نهایی را برای ما بگیرد.
این را تأکید می‌کنم که با هیچ رسانه‌ای طی یکی دو روز گذشته صحبتی انجام نداده‌ام و اظهارنظرهایی که از من در رسانه‌های مختلف منتشر شده است صحت ندارد. الان هم روی صحبتم با هواداران استقلال است به خاطر احترامی که به آنها می‌گذاریم و علاقه‌ای که آنها نسبت به استراماچونی داشتند تصمیم گرفتیم از خطیر به عنوان مأمور مذاکره با نماینده استراماچونی استفاده کنیم.
امیدوار هستم که این مذاکرات به شکلی پیش برود که باب میل هواداران باشد البته ما زمان را از دست نمی‌دهیم و در عین حال حواسمان به این موضوع است که اگر آقای استراماچونی شرایط را نپذیرفت با مربیان ایرانی مذاکره کنیم هر چند تأکید می‌کنم تلاش آخر ما که مأموریت دادن به علی خطیر است بازگشت استراماچونی به استقلال خواهد بود.
* علی خطیر در گفت و گوی تصویری با برنامه ورزش از نگاه دو(بامداد شنبه 7 دی 98):
در هفته پیش رو تکلیف نهایی استراماچونی مشخص می‌شود که امیدوارم نتیجه همانی باشد که هواداران استقلال می‌خواهند.
* ظلی پور مجری برنامه ورزش از نگاه دو(بامداد شنبه 7 دی 98):
یکشنبه ظهر جلسه‌ مذاکره کنندگان باشگاه استقلال با وکیل و ایجنت استراماچونی برگزار می شود و شاید تا یکشنبه شب همه چیز مشخص شود.
* قرار است روز یکشنبه جلسه‌ای میان مدیران استقلال و استراماچونی برگزار شود.
با اعلام مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی، قرار است یکشنبه جلسه رودررو میان اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال، علی خطیر، معاون پیشین این باشگاه با استراماچونی یا وکیل حقوقی او در دوحه برگزار شده تا آخرین مذاکرات برای بازگشت سرمربی استقلال انجام شود.
خلیل‌زاده در تصمیمی جدید علی خطیر، معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال را مأمور مذاکره با استراماچونی کرده است. قرار است رحمان رضایی هم در این مذاکرات از طرف باشگاه استقلال حضور داشته باشد. رضایی با مدیر برنامه‌های استراماچونی در ارتباط است.
* اسماعیل خلیل زاده در گفت و گو با خبرگزاری فارس(صبح شنبه 7 دی):
به خطیر ماموریت دادم که با مدیر برنامه های استراماچونی مذاکره کند.
به صورت همزمان در حال مذاکره با مربیان دیگر هم هستیم.
مجیدی به دلیل رفتارهای توهین آمیز در فضای مجازی از قبول مربیگری استقلال انصراف داد.
24 هزار دلار به میلیچ روز گذشته پرداخت کردم و طلب دیاباته هم تا فردا پرداخت خواهد شد.
فتح الله زاده به هیات مدیره برگشته و تمام تلاش خود را برای موفقیت باشگاه انجام خواهد داد.
* فشار هوادران و پیشکسوتان جواب داد(صبح شنبه 7 دی 98)/ میرشاد ماجدی اولین مستعفی هیات مدیره خائن استقلال..
میرشاد ماجدی از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا کرد. وی استعفای خود را به اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره و سرپرست این باشگاه ارائه کرد
* تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه از ساعت 10:00 امروز شنبه 7 دی برگزار شد:
یگان ویژه از صبح خیابان منتهی به ساختمان باشگاه استقلال را تحت حفاظت ویژه قرار داد و مانع از حضور هواداران مقابل ساختمان باشگاه شد.
هواداران استقلال به اجبار در خیابان ها و بوستان های اطراف خیابان باشگاه در دسته های مختلف تجمع کردند.
 اجتماع هواداران استقلال در بلوار فرهنگ، محلی نزدیک به باشگاه استقلال اعتراض خود را ابراز کردند.
هواداران استقلال در این تجمع به شدت استراماچونی را تشویق کردند.
 هواداران در این اجتماع خواهان استعفای اعضای هیات مدیره شدند.
هواداران با اعتراض شدید به وزیر ورزش شعار می دادند: تا استرا نباشه هرروز همین بساطه.
تجمع هواداران استقلال
تجمع هواداران استقلال
تجمع هواداران استقلال
* بهرام امیری خبر استعفای خود را تکذیب کرد

بنده هیچ استعفایی نداده‌ام و در صحبت با آقای خلیل زاده فقط مشکلات حال حاضر استقلال و فرصت کم برای نقل و انتقالات را بیان کردم و هیچ صحبتی مبنی بر کناره گیری‌ام از باشگاه استقلال نداشتم.
* ساعت ۱۳:۳۰ شنبه ۷ دی ۹۸/ تجمع استقلالی‌ها با دخالت پلیس پایان گرفت
تجمع هواداران استقلال با حضور مأموران نیروی انتظامی پایان یافت.
هواداران استقلال که از سوی ماموران در حال متفرق شدن بودند با شعارهای حمایتی از آبی پوشان تاکید کردند که کنار تیم خود هستند.
عده ای از آنها قصد وارد شدن به باشگاه را داشتند که پلیس مانع این کار شد.
* خبر ورزشی/ جلسه استقلال و استراماچونی در دوحه قطعی شد
جلسه نمایندگان استقلال و مدیر برنامه و وکیل استراماچونی در دوحه قطعی شده است و علی خطیر امشب از سوییس به قطر می رود تا با اتوره ماتزیلی راه های بازگشت به قرارداد قبلی را بررسی کند؛ فردا(یکشنبه) ظهر هم خلیل زاده و رحمان رضایی از تهران راهی دوحه می شوند. جلسه نهایی عصر فردا در دوحه آغاز خواهد شد.
پاستورلا پیشنهاد کرده بود جلسه بعد از تعطیلات در سوئیس یا موناکو برگزار شود اما رحمان رضایی از او خواست نشست را به دوحه منتقل کند.
* خبر ورزشی/ رحمان رضایی: فتح الله زاده از من خواهش کرد با پاستورلا حرف بزنم
پاستورلا سال ها کارگزار رسمی من در ایتالیا بود و مدیری است که به اعتبارش بیشتر از پول اهمیت می دهد.
فدریکو، با حسن نیت پذیرفته جلسه در دوحه برگزار شود تا اتوره ماتزیلی هم به عنوان وکیل رسمی حضور داشته باشد.
● فردا همراه خلیل زاده از تهران به دوحه می رویم و علی خطیر هم از سوییس به دوحه می آید.
خطیر کسی بوده که با استراماچونی قرارداد بسته و روحیات طرف مقابل را می شناسد و حضورش به حل این مشکل کمک می کند.
در این سه روز هم با خلیل زاده حرف زدم و هم با پاستورلا، در هر دو طرف این اراده را دیدم که دوست دارند همکاری شان ادامه پیدا کند و همین اراده می تواند آنها را به یک تفاهم تازه برساند.
چهارشنبه علی فتح الله زاده با من تماس گرفت و گفت تو که با پاستورلا ارتباط داری، به عنوان میانجی وارد شو و  کمک کن استراماچونی را به استقلال برگردانیم، با خواهش ایشان وارد موضوع شدم و وقتی قرار ملاقات را فیکس کردم خلیل زاده به من گفت وزیر خواسته شما هم همراه تیم مذاکره کننده استقلال باشی.
البته همان شبی که استراماچونی قهر کرد هم مشاور رسانه ای وزیر از من خواست از طریق پاستورلا با او قرار بگذارم که دیگر دیر شده بود.
* استراماچونی: هواداران استقلال با پیراهن اینتر به من احترام گذاشتند
در یک پنت‌هاوس با نمایی از کل شهر در شمال تهران، در فاصله چند صد متری مدرسه و سفارت ایتالیا در ایران زندگی می کنیم.
من همانند دیگر مسئولان باشگاه راننده ای دارم اما سفرها با ترافیک غیر قابل باور در تهران بسیار طولانی است. به همسرم گفتم آیا از ترافیک شهر رم شکایت می کنی؟ می بینی که همه چیز نسبی است.
وکلای من در تماس با بانک ها مدتهاست که گزارش هایی از بی نظمی در روش پرداخت قراردادم را دریافت کرده اند. باوجود اینکه در ماه آگوست هشدار داده و از طریق سه افسر مشترک دیگر این ماجرا دنبال شد، چیزی مورد اصلاح قرار نگرفت و قراردادم از سوی وکلایم متوقف شد. این اتفاق به خاطر رفتار باشگاه بود و من از نظر قانونی امکان ادامه کار نداشتم.
اگر مشکلات فوتبال را نادیده بگیریم، این ماجراجویی بسیار زیبا است. من ملتی را با شوق بسیار فراوان نسبت به فوتبال و استادیوم هایی همیشه پر از تماشاگر پیدا کردم.
اتفاق چشمگیری با حضور هزاران هوادار رخ داد. آنها همیشه مرا دوست داشتند. تماشاگران استقلال حتی برای ادای احترام به من با پیراهن اینترمیلان به ورزشگاه می آمدند. این واقعا تجربه زیبایی بود.
* نکته عجیب در صحبت های رحمان رضایی!

رضایی گفت:

"فتح الله زاده چهارشنبه با من صحبت کرد و خلیل زاده و وزیر هم پیگیر شدند من هم با طرف ایتالیایی هماهنگ کردم."
پرسش؟!
پس چه کسی صبح پنجشنبه در سایت رسمی باشگاه بیانیه داد و اعلام کرد برگشت استراماچونی منتفی شده است؟
به نظر می رسد ریشه بیانیه را باید در افرادی جست و جو کرد که امروز استعفا داده و خواهند داد.
* خلیل زاده در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال(ساعت 17:07 شنیه 7 دی):
استعفای ماجدی در اولین فرصت مورد بررسی قرار می گیرد.
به همراه رحمان رضای یو علی خطیر با مدیر برنامه های استراماچونی در دوحه جلسه برگزار می کنیم.
لیست اولیه بازیکنان را که قابل تغییر نیز خواهد بود به AFC ارسال خواهیم کرد.
بلیت برگشت برای آقایان میلیچ و دیاباته تهیه شده است.
* پیج اینستاگرام پژمان منتظری و درج نام استقلال در آن..
پژمان در راه برگشت؟
پیج اینستاگرام پژمان منتظری
* استوری اینستاگرام کاپیتان وریا غفوری:
درخواست از رئیسی جهت رسیدگی به تخلفات سازماندهی شده در باشگاه استقلال و وزارت ورزش که از سوی هواداران در تجمع امروز مطرح شده بود و لزوم انتخاب مدیرانی لایق و شایسته در باشگاه استقلال..
استوری وریا غفوری
* استوری اینستاگرام هومن جعفری(خبرنگار):
نظری جویباری هم نیامده منصرف شد!
تا فتحی هست کسی نمی آید!
استوری هومن جعفری
* پست اینستاگرام رضا حسن زاده پیشکسوت ارزنده استقلال و درخواست او از نیروی انتظامی برای آزادی هواداران در بند استقلال:
این هست استقلال مردمی، بهتون گفتم با دم شیر بازی نکنید!
پست اینستاگرامی رضا حسن زاده
* چهار استوری اینستاگرام هومن جعفری(خبرنگار):
خلیل زاده مدیرعامل/ سرپرست می ماند
رحمان رضایی به کادرفنی اضافه می شود
تجمع هواداران، نسخه فتحی را پیچید
با چند بازیکن ایرانی و خارجی خوب مذاکره شده و در حال نهایی شدن است
خبرها از دو منبعی است که سال ها می شناسم و از آنها دروغ نشنیده ام
فتحی که برود چهار یا پنج نفر به باشگاه اضافه می شوند
استوری هومن جعفری
استوری هومن جعفری
* تعداد کامنت های زیر اولین و تنها پست اینستاگرامی آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال از مرز 2 میلیون گذشت!
پیج اینستاگرام استراماچونی
* خبر ورزشی/ محمد مومنی پیشکسوت استقلال و رئیس سابق آکادمی این باشگاه: می‌توانستم مشکل مالی استراماچونی را حل کنم اما فتحی قبول نکرد؛ او نگذاشت پول استراماچونی قانونی پرداخت شود!
خواهرزاده‌ام سال‌هاست در ایتالیا زندگی می‌کند و روابط فوتبالی خوبی هم دارد. چند ماه قبل به من گفت اگر لازم شد برای حل مشکل مالی استراماچونی مذاکراتی را انجام می‌دهد. وقتی استراماچونی درباره پولش صحبت کرد من به آقای فتحی، مدیرعامل وقت استقلال، پیغام فرستادم که از طریق خواهرزاده‌ام و یکی از دوستان بانکی‌ام در ایتالیا به نام آقای عرب حاضرم مشکل را حل کنم. عرب گفت به صورت قانونی پول استراماچونی را به حسابش در ایتالیا واریز خواهیم کرد و اگر باشگاه پول دارد این کار را انجام می‌دهند، ولی فتحی مخالفت کرد و اجازه نداد همان زمان خیلی راحت پول استراماچونی قانونی پرداخت شود.
* در اقدامی خائنانه و پست فطرتانه ظهر یکشنبه 8 دی/ در آستانه آغاز مذاکرات نمایندگان استراماچونی و باشگاه استقلال در دوحه، قرارداد سابق سرمربی ایتالیایی توسط خبرگزاری ایلنا منتشر شد!
این اقدام شنیع توسط افراد نفوذی و خائن در باشگاه استقلال و خبرنگاران خود فروخته تنها یک هدف دارد و آن تحت تاثیر قرار دادن مذاکره امروز و منصرف کردن استراماچونی از بازگشت به ایران است.
* استوری اینستاگرام محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال:
اگر بخواهم فهرست خبرچین های باشگاه استقلال را منتشر کنم، برایم راحت تر است تا اسامی وفاداران را بگویم!
استوری اینستاگرام محمد نوری فر
* قبل از ایلنا و یا جاهای دیگر... اسناد باشگاه به تسنیم رسیده بود./چه کسی اطلاعات محرمانه باشگاه را در اختیار تسنیم قرار می دهد؟!
مرتضی ظهیری
بیش از یک ماه پیش در شرایطی که هنوز قرارداد استقلال با استراماچونی درگیر مسائل فسخ قرارداد هم نشده بود آقای مرتضی ظهیری خبرنگار خبرگزاری تسنیم با این استوری نشان داد که این قرارداد را در اختیار دارد!! و حالا قرارداد فسخ شده امروز در ایلنا منتشر می شود آنچه مسلم هست قرارداد ابتدا در اختیار مرتضی ظهیری در تسنیم قرار گرفته است.
تسنیم قبلا سابقه انتشار قرارداد های استقلالی ها از جمله شفر و پاتوسی و... را داشته است. لازم است که از مرتضی ظهیری و خبرگزاری تسنیم پرسید که منابع خبری شما و یا بهتر بگوییم دوستان جاسوسی که به شما اخبار درونی یک باشگاه را می رسانند چه کسی یا کسانی هستند؟!
برگرفته از کانال تلگرامی دوستانمان در کانال شبکه استقلال
* خبر ورزشی ساعت 15:35 یکشنبه 8 دی/ دردسر جدید برای استقلال؛ اتوره ماتزیلی بدلیل افشای قرارداد استراماچونی حاضر به مذاکره نیست!
وکیل استراماچونی به خاطر انتشار قرارداد که صبح امروز از داخل باشگاه لو رفته حاضر به مذاکره نیست.
اتوره ماتزیلی شب گذشته هم قصد داشت مذاکره را به دلیل انتشار تصویر بلیت ها کنسل کند که نمایندگان استقلال از او عذرخواهی کردند.
با وجود دستور اکید وزیر ورزش برای مذاکره فوری با استراماچونی و سفر نمایندگان باشگاه به دوحه، یک نفر همچنان در تلاش است رابطه طرفین را خراب کند.
* خبر ورزشی ساعت 15:49 یکشنبه 8 دی/ نمایندگان استقلال در دوحه در تلاش هستند ماتزیلی را به میز مذاکره بنشانند.
پاستورلا(مدیر برنامه های استرا) به آنها قول همکاری داده است.
* صحبت های علی فتح الله زاده در لایو اینستاگرام بعد از انتشار قرارداد استراماچونی در ایلنا:
متاسفانه یک عده خناس دارند به استقلال لطمه می زنند. با انتشار قرارداد آقای استراماچونی می خواهند او را عصبانی بکنند. ما کلی زحمت کشیدیم تا با این ها ارتباط بگیریم و صحبت بکنیم. هواداران اخبار را از رسانه رسمی باشگاه دنبال کنند تا این خناس ها نتوانند بیشتر از این به استقلال ضربه بزنند. امیدوارم نمایندگان ما در دوحه، آقایان خلیل زاده، رحمان رضایی و علی خطیر بتوانند قرارداد خوبی بنویسند و آقای استراماچونی هم به ایران برگردد.
* کانال رسمی باشگاه استقلال در تلگرام منتشر کرد(یکشنبه 8دی ساعت 16:16)/ تصویری از اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و رحمان رضایی که برای مذاکره با وکیل استراماچونی به دوحه رفته‌اند.
اسماعیل خلیل زاده و رحمان رضایی
این خبر بروز رسانی می شود.

مطالب مرتبط:

سناریوی تکراری تیام، جپاروف، پاتوسی و.. برای ایتالیایی دوست داشتنی/ آنها بعد از خروج من از ایران جشن گرفتند!

در اقدامی آماتور شرط و شروط استراماچونی رسانه ای شد / باشگاه استقلال پاسخ بندهای درخواستی استراما را داد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیران استقلال حاضرند برای برگشت استراماچونی تا میدان آزادی کولی بدهند/فعالان مجازی استقلال را با کمربند می‌زنم

ی دسامبر 29 , 2019
به گزارش مشرق، پیروز قربانی در خصوص اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده و صحبت‌هایی که وی با فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال کرده بود صحبت‌هایی را انجام داد. بیشتر بخوانید: کاپیتان سابق تیم ملی گزینه ایرانی استقلال چطور شد که به مجیدی پیشنها...