۱۰ نفره بازی کردن استقلال؛ عدم اطلاع‌رسانی کادر پزشکی یا اشتباه کادر فنی؟

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در هفته دوم مسابقات لیگ برتر در اهواز مقابل فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در اواخر این دیدار، محمد دانشگر مدافع استقلال در برخورد به تابلوهای تبلیغاتی دچار مصدومیت شد. در همان زمان، محمود فکری سرمربی استقلال بابک مرادی و متین کریم‌زاده را به داخل زمین فرستاد، در صورتی که دانشگر به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نبود.

بیشتر بخوانید:

اولین شکست فصل استقلال با کامبک فولاد/ نکونام برنده جدال مربیان استقلالی +فیلم و جدول

با توجه به اینکه بازیکنی به جای دانشگر وارد زمین نشد، تیم استقلال 10 نفره به بازی ادامه داد. در آن شرایط که سرمربی تیم ذهنش درگیر بازی بود، وظیفه کادر پزشکی بود که موضوع مصدومیت بازیکن را به سرمربی، اعضای کادر فنی و سرپرست تیم اطلاع دهد.

اکنون این سؤال پیش می‌آید که آیا پزشک تیم موضوع مصدومیت را اعلام کرده است یا نه. اگر پاسخ منفی باشد باید از کادر پزشکی پرسید که چرا چنین موضوع مهمی را اطلاع نداده تا استقلال 10 نفره بازی را ادامه ندهد و اگر پاسخ مثبت است، پس چرا سرمربی دست به تعویض نزده است؟

 به نظر می‌رسد احتمال اول درست باشد و بحث مصدومیت دانشگر اطلاع‌رسانی نشده بود، چرا که هیچ سرمربی دوست ندارد تیمش با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد و 10 نفره باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پاسخ باشگاه استقلال به صحبت های آذری: شما بابت خیلی مسائل باید عذرخواهی کنید

ش نوامبر 21 , 2020
باشگاه استقلال در پاسخ به صحبت های سعید آذری گفت: اگر نیاز به عذرخواهی باشد کسی که باید عذرخواهی کند شما هستید که چشمتان را به روی حقیقت بسته اید. به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته تیم فوتبال استقلال برابر فولاد به میدان رفت که فارغ از نتیجه نهایی، ...