کرمانی‌مقدم: وزیر ورزش باید درباره رسول پناه تصمیم بگیرد/ گزینه‌ای بهتر از گل محمدی سراغ ندارم

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم درباره تساوی دو بر دو تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۴ اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم حیف شد پرسپولیس بازی‌ که می‌توانست پس از چند سال با نتیجه‌ای رؤیایی رقم بزند، با تساوی تمام کرد. این تیم در نیمه دوم دگرگون شد و اگر از فرصت‌هایش استفاده می‌کرد 5-4 گل به ثمر می‌رساند. البته زیبایی فوتبال همین است و قرار نیست تمام توپ‌ها گل شود. 

وی افزود: فکر می‌کنم به جز 10 دقیقه اول وآخر بازی پرسپولیس در کل بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت و از هر لحاظ سرتر از حریف بود. فقط از فرصت‌هایش استفاده نکرد و اگر این اتفاق رخ می‌داد هواداران لذت زیادی می‌بردند. البته هواداران از سبک بازی تیم با وجود ثبت نتیجه تساوی راضی هستند و باید به یحیی گل‌محمدی و اعضای کادرفنی خسته نباشید گفت.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس و یحیی به بن بست رسیدند؟/ تمرین فردا سرنوشت گل‌محمدی را مشخص می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه یحیی گل‌محمدی پس از بازی به دلیل ناراحتی از مهدی رسول پناه از مدیرعامل فعلی باشگاه درخواست کرد جلسه‌ای با وزیر ورزش برگزار کرده تا درباره ادامه فعالیت رئیس فعلی هیأت مدیره این باشگاه تصمیم‌گیری شود عنوان کرد: طبق اطلاعات من جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری حامی گل‌محمدی هستند، اما به نظرم آنها نمی‌توانند در این موضوع دخالت خاصی داشته باشند زیرا شرح وظایف مشخص است. وزیر ورزش در این مورد تصمیم‌گیرنده است و اکنون هم باید نظرات سرمربی پرسپولیس برآورده شود.

کرمانی مقدم تصریح کرد:  به نظر من سلطانی‌فر باید هر چه سریع‌تر این وضعیت را سر و سامان بدهد و مدیرعامل و معاون باشگاه درباره فعالیت رئیس هیات مدیره تصمیم‌گیرنده نیستند. وزیر ورزش و مدیران باشگاه باید آرامش را به پرسپولیس بازگردانند. سمیعی تاکنون از گل‌محمدی حمایت کرده و وظیفه‌اش هم این است همچنان پای سرمربی‌اش بایستد زیرا تیم یحیی در کنار کسب نتایج خوب،‌ فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. هرچند اطلاعات کاملی درباره اختلاف‌های موجود ندارم اما حامی کادرفنی پرسپولیس هستم.

وی افزود: برای بازگشت آرامش به پرسپولیس باید حواشی خیلی سریع جمع شود. گل‌محمدی دلایل زیادی برای دلخوری از رسول پناه دارد و البته حق هم دارد زیرا بازیکنان تأثیرگذاری از تیمش جدا شدند و به پرسپولیس لطمه خورد. گل‌محمدی و البته شاید بازیکنانش هنوز دلشان با رسول پناه صاف نشده و همچنان دل چرکین هستند. فکر می‌کنم اگر رئیس هیات مدیره باشگاه تیم را دوست دارد می‌تواند با استعفا دادن یا هر کار دیگری، آرامش را به پرسپولیس بازگرداند. در این حالت کمک بزرگی می‌شود.

هافبک اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه حامی گل‌محمدی بودم و از این به بعد هم پشت وی خواهم بود. یحیی مربی توانایی است که از نفرات توانمندی هم در کادرفنی‌اش استفاده می‌کند. کریم باقری یک ستون برای پرسپولیس است، حمید مطهری هم در امور فنی خیلی به تیم کمک می‌کند. در شرایط فعلی هیچ گزینه‌ای بهتر از این مربیان سراغ ندارم.

کرمانی مقدم اضافه کرد: نباید فراموش کرد رساندن پرسپولیس به فینال آسیا و ثبت پوکر قهرمانی در لیگ برتر کار کمی نبوده است. با وجود تمام محدودیت‌ها و اذیت‌ها، کادرفنی خیلی خوب پرسپولیس را جمع کرد و به بازیکنان آرامش داد. آنها تاکنون کارهای بزرگی انجام داده‌اند و باید به کل تیم دست مریزاد گفت.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فنایی: حرف یحیی، حرف همه پرسپولیسی‌ها بود/ شک نکنید به جمع مدعیان برمی‌گردیم

چ ژانویه 13 , 2021
به گزارش مشرق، داود فنایی در خصوص تساوی دو - دو پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت، شرایط این روزهای سرخپوشان، برخی حواشی به وجود آمده، ناراحتی یحیی گل‌محمدی از مهدی رسول‌پناه و... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید: * ابتدا ...