پدیده مقابل استقلال متحول می‌شود

به گزارش مشرق، «حسن روشن» اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام و باز تکرار می‌کنم استقلال به کمیته فنی نیاز دارد، به کمیته‌ای که بتواند و قدرت آن را داشته به تیم کمک کند.

وی افزود: فاصله بازیکنان ثابت استقلال با نیمکت خیلی زیاد است و این موضوع در بازی با نود ارومیه ثابت شد، این به خاطر این است تعدادی همیشه بازی می‌کنند و تعدادی هم خیلی کم بازی می‌‎رسد.

روشن تصریح کرد: استقلال به سه امتیاز با پدیده نیاز مبرم نیاز دارد و باید این جدال را در خانه حریف با پیروزی پشت سر گذاشته و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با تیمی بازی دارد که در قعر جدول قرار دارد اما به طور حتم تیمی متحول مقابل آبی‌پوشان تهرانی خواهد بود.

 وی تاکید کرد: هر تیمی که مقابل استقلال به میدان می‌رود انگیزه‌های فراوانی دارد و برای همین بازیکنانش به اندازه چند بازی تلاش می‌کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اینکه بازی استقلال و گل‌گهر سه بر صفر به سود آبی‌پوشان اعلام شد قانونی بود و اینکه بخواهیم آن را زیر سوال ببریم درست نیست، خود باشگاه باید مدارک را رصد می‌کرد.

                                 

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا می گوییم استقلال را قربانی حذف پرسپولیس کردند؟

پ دسامبر 23 , 2021
شواهد امر نشان می دهد که استقلال های قربانی عدم صدور مجوز حرفه ای تیم رقیب خواهند شد  به گزارش استقلال نیوز، مشکل اصلی در گرفتن مجوز حرفه ای، به طور خاص بدهی های بین المللی است و سایر مسائل مطرح شده در سال های پیش هم بوده که در داخل آن را...