هواداران در کارزار «نجات استقلال» غوغا به پا کردند/ حالا مجلس موظف است به داد استقلال برسد

کارزار «نجات استقلال»

هواداران استقلال(تاج) در کارزار اینترنتی «نجات استقلال» و با امضای الکترونیکی آن به کمک تیم محبوب خود آمدند.

                   

به گزارش استقلال نیوز، در کارزار اینترنتی که با نام «نجات استقلال» برای اعتراض به وضعیت تاسف بار موجود مدیریتی باشگاه استقلال و مقابله با دشمنی های وزارت ورزش برای نابودی پر افتخارترین تیم ایران در آسیا توسط هواداران راه اندازی شده بود، تا لحظه انتشار این خبر نزدیک به 3 برابر حدنصاب لازم برای طرح در فراکسیون ورزش مجلس، امضا الکترونیکی جمع آوری شد.

هواداران استقلال در اقدامی تحسین برانگیز در کمتر از 24 ساعت با امضای این کارزار اینترنتی و رساندن آن(تا لحظه انتشار این خبر) به بیش از 84هزار امضای الکترونیکی، از فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مطالبه «درخواست بررسی فوری بحران مدیریتی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران» را دارند.

کارزار «نجات استقلال»

به گزارش استقلال نیوز، این کارزار تا 15 تیر ادامه خواهد داشت و هوادارانی که هنوز به آن نپیوسته اند می توانند به سادگی این کار را انجام داده و به کمک تیم محبوب خود بیایند.

کافیست با ورود به صفحه این کارزار (از اینجا وارد شوید یا روی عکس زیر کلیک کنید) و وارد کردن نام، نام خانوادگی، شهر و شماره تماس یا ایمیل خود و در پایان کلیک یا لمس گزینه «ثبت امضا»، اعتراض مدنی خود را به دست فراکسیون ورزش مجلس برسانید.

کارزار استقلالی ها

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هواداران محترم، اگر آینده استقلال برایتان اهمیت دارد به کارزار «نجات استقلال» بپیوندید

مهدی عبدیان پس از اخراج از هیات مدیره افشاگری کرد/ بر سر استقلال معامله سیاسی صورت گرفت!

وزارت ورزش کار خودش را کرد/ جمع بی کفایت ها در هیات مدیره استقلال جمع شد!

Adblock test

یک دیدگاه برای “هواداران در کارزار «نجات استقلال» غوغا به پا کردند/ حالا مجلس موظف است به داد استقلال برسد

  1. مرگ برسلطانی خر ونوکرانش وخیانتکاران به استقلال ازجمله پرویز مظلومی ضدتاج وازاین تاریخ برمیگردیم بنام اصلی تیم محبوبمان تاج ونام استقلال که یک نام دروغین است ازصفحه اصلی باشگاه حذف می شود فقط تاج تاج تاج تاج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عجیب اما واقعی/ ادا بازی مضحک سلطانی فر و علی نژاد؛ دلفانی نیامده استعفاء کرد

ج ژوئن 25 , 2021
عضو تازه وارد باشگاه استقلال در اقدامی عجیب از سمت خود در باشگاه استقلال استفعا کرد! به گزارش استقلال نیوز، در حاشیه هیات دولت، مجمع باشگاه استقلال(تاج) تشکیل و درباره هیات مدیره استقلال تصمیم گیری شد و چند گزینه ناکارآمد و بی کارنامه به مجموع...