مقصر وضعیت استقلال رئیس ورزش است

به گزارش مشرق، سعید مراغه چیان در حاشیه مراسم یادبود ناصر حجازی در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت استقلال گفت: این شرایط استقلال حاصل ضعف مدیریتی باشگاه است. فتحی ضعیف عمل کرد و شفاف حرف نزد. تماشاگر و بازیکن و مربی از دستش ناراحت شدند. یک ماه پیش استراماچونی گفته بود که می روم اما مدیران جدی نگرفتند وی در نهایت او رفت و به استقلال لطمه خورد.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: آنها پیشنهاد کردند قرارداد جدیدی امضا کنم

وی افزود: اگر مربی بالای سر تیم بود پیکان را هم می بردیم و اکنون با خیال راحت استقلال صدرنشین بود.اگر استراماچونی برگردد خیلی بهتر است.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه باشگاه چقدر دیگر باید پای این مربی بایستد اظهار داشت: دو بازی دیگر باقی مانده است و استراماچونی با روش 3-5-2 خیلی خوب تیم را جمع کرده بود و اکنون یک نفر باید بالای سر تیم باشد.

مراغه چیان در مورد اینکه به نظر او فرهاد مجیدی گزینه خوبی برای سرمربیگری استقلال است گفت: این نظر مسئولان باشگاه است که چه کسی را انتخاب کنند ولی من نمی گویم که چه کسی را سرمربی بگذارند.

وی در مورد مقصر اصلی این شرایط استقلال گفت: رئیس سازمان ورزش مقصر است که مدیرعاملی مثل فتحی را انتخاب کرد و او هم تماشاگر، بازیکن و مربی را ناراضی کرد و تیم به این روز افتاده است. هیچ کس فکر نمی کرد که استقلال به صدر جدول برسد و وقتی دیدند استقلال صدرنشین شد در تیم فاصله انداختند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جانشین زرینچه در استقلال مشخص شد

س دسامبر 17 , 2019
به گزارش مشرق، ستار همدانی، پیشکسوت استقلال پس از جلسه امشب (سه‌شنبه) هیات مدیره آبی‌پوشان به عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شد.پیش از این جواد زرینچه عهده‌دار این سمت بود که پس از بازی با پیکان از سمتش کناره‌گیری کرد. Let's block ads! (Why?)...