مرتضی یکه: بلاتکلیفی به استقلال ضربه می‌زند؛ استعفا هم دردی را دوا نمی‌کند!

مرتضی یکه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نبود سرمربی و مشخص نبودن زمان تمرین، بلاتکلیفی بزرگی است و به استقلال ضربه می زند.

به گزارش استقلال نیوز، مرتضی یکه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* وضعیت این روزهای استقلال؟

در حالی که تا شروع لیگ برتر و لیگ قهرمانان زمان زیادی باقی نمانده اما هنوز آبی پوشان تکلیف خود را نمی دانند و وضعیت سرمربی تیم هم مشخص نیست. استقلال باید هر چه زودتر، تمرینات خود را شروع کند تا از لحاظ بدنی و کارهای تاکتیکی به آمادگی کامل دست یابد. دوم بهمن ماه آغاز بازی های پلی آف لیگ قهرمانان است در حالی که حریف استقلال به دنبال جذب بازیکن خارجی است و انجام تمرینات منظم است، اما هنوز آبی پوشان نه وضعیت سرمربی شان مشخص است و نه مدیرعامل آنها مشخص شده است و به راحتی هر روز را از دست می دهند و این بلاتکلیفی می تواند به استقلال ضربه بزرگی بزند. مسئولان استقلال هر چه زودتر باید تکلیف را مشخص کنند. استراماچونی یا هر سرمربی دیگر باید تمرینات تیم را سریع تر آغاز کرده تا تیم به یک وحدت تاکتیکی و آمادگی خوب برای شروع مسابقات داشته باشد.

* انتخاب مدیرعامل جدید و استعفای برخی از اعضای هیئت مدیره؟

متأسفانه در تاریخ باشگاه استقلال این چنین هیئت مدیره و مدیرعامل ضعیفی نداشتیم. حالا دیگر کار به جایی رسیده که استعفا هم نمی تواند دردی را دوا کند. روزی که باید همه کارها انجام می شد تا تیم به این شرایط بد نرسد، کاری صورت نگرفت و استراماچونی به راحتی اینها را ترک کرد. حالا که هواداران فقط او را می خواهند و همه تحت فشار هستند، مسئولان به دنبال استراماچونی رفته تا او را به استقلال بازگرداند. امیدوارم اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید بعد از انتخاب، تنها هدفشان موفقیت این تیم باشد. هرچند که باید صبر کرد ببینیم وزارت ورزش چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

* حمایت از هواداران استقلال؟

هیچکس به اندازه طرفداران استقلال از این اتفاقات ضربه ندیده است. در حالی که آبی پوشان در شرایط خوبی قرار گرفته و حریفان را یکی پس از دیگری شکست می دادند، برخی با کارشکنی باعث شدند استقلال از آن آرامش به دور شوند و این هواداران هستند که چوب این بی تجربگی و ضعف ها را می خورند.

* صحبت پایانی؟

از هواداران استقلال می خواهم صبور باشند. از تیمشان حمایت کنند و امیدوارم مسئولین هم شرایط این روزها را کاملاً درک کرده و با تلاش زیاد آرامش را به اردوی استقلال بازگردانند.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ مذاکرات نفسگیر در حد 5+1؛ چیزی تا پایانی خوش باقی نمانده است!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهدی قائدی طلسم آرش برهانی را می شکند یا شیخ دیاباته؟

پ ژانویه 2 , 2020
سرویس ورزش مشرق - با درخشش مهدی قائدی و شیخ دیاباته در نیم فصل اول لیگ برتر نوزدهم این امیدواری بین استقلالی ها ایجاد شده که برای چهارمین بار در تاریخ ۱۹ ساله لیگ حرفه ای خلیج فارس باز هم یک بازیکن استقلالی عنوان آقای گلی و کفش طلا را از آن خود کند.این...