علی چینی: کیفیت لیگ بعدی پایین است و تعداد مصدومانش زیاد می شود/تصمیم غیر حرفه ای گرفتند

علی چینی اظهار داشت: بلاتکلیف گذاشتن ۱۶ تیم لیگ برتری یک اقدام غیر حرفه‌ای است و این خیلی بد است که زمان آغاز لیگ نوزدهم مشخص نیست.

مربی سابق استقلال گفت: اگر فدراسیون به دنبال امکانات و زیرساخت مناسب برای برگزاری لیگ بود، باید پس از پایان فصل گذشته رسما و کتبا به باشگاه‌ها هشدار لازم را می‌داد و یک ضرب العجل برای این منظور تعیین می‌کرد. نه این که زمان آغاز لیگ نامشخص باشد.

وی افزود: زمانبندی بدنسازی کاملا مشخص است و مربیان هم بدنسازی تیم شان را طوری برنامه ریزی می‌کنند که سر یک زمان مشخص بازیها آغاز شود. این شرایطی که ایجاد شده برنامه‌های بدنسازی را به هم می‌ریزد.

چینی در ادامه بیان داشت: این بلاتکلیفی و بی برنامگی در زمان شروع لیگ اصلا اتفاق خوشایندی نیست و باعث می‌شود لیگ نوزدهم هم از نظر کیفی افت داشته باشد و هم احتمال این که تعداد مصدومان بیشتر از حد نرمال باشد، زیاد است.


Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشنهاد یک پرسپولیسی برای برگزاری دربی بدون تماشاگر

ش جولای 27 , 2019
به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده درباره عملکرد پرسپولیس در جام شهدا و اتمام این رقابت‌ها با پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نیروی زمینی ارتش گفت: تقریبا ۹۰ درصد شاکله تیم در این دیدار بازی کرد. جوانان هم اضافه شدند و چندین بار گل زدند. به نظرم علیپور باید بی...