عبدالعلی چنگیز: به بازیکنان حق می‌دهم نگران مطالباتشان باشند؛ وعده امروز و فردا دادن باشگاه کار درستی نیست

چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی باشگاه مدام برای پرداخت به بازیکنان امروز و فردا می کنند بازیکنان مجبور می شوند واکنش نشان دهند تا شاید به مطالباتشان برسند.

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص بحث ناراحتی بازیکنان استقلال از مدیریت ضعیف سعادتمند و بحث تعطیلی لیگ برتر، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* به بازیکنان حق می‌دهم نگران مطالباتشان باشند

شرایط این روزهای کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا سخت شده است. پستی را که بازیکنان به خاطر دریافت مطالبات خود گذاشته بودند، دیدم البته به بازیکنان حق می‌دهم نگران مطالباتشان باشند زیرا فوتبال این روزها یک صنعت شده و بازیکنان مثل گذشته فقط به عشق پیراهن و هوادار فوتبال بازی نمی‌کنند.

 * بازیکنان بهتر است کمی صبورتر باشند 

وضعیت این روزهای مردم چه در کشورمان و چه در سایر کشورها به دلیل مشکلات اقتصادی بسیار سخت شده، فشار زیادی روی اقشار جامعه حاکم است اما بازیکنان با توجه به شرایطی که به نسبت بقیه مردم بهتر هم هست باید صبورتر باشند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا مسئولین باشگاه بتوانند مطالبات آنان را پرداخت کنند.

 * امروز و فردا کردن باشگاه کار درستی نیست

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا خیلی از کسب و کارها از رونق بیفتد و همه درگیر این موضوع شوند و بازیکنان هم از این قاعده مستثنی نیستند اما می‌توانند کمی تحمل داشته باشند باشگاه هم باید قولی بدهد که بتواند انجام دهد اینکه مسئولان مرتب امروز و فردا می‌کنند بیشتر باعث تنش می‌شود و بازیکنان را وادار به کارهایی می‌کنند که شاید علاقه مند به انجام آن نباشند.

* بهتر است با فاضلاب های مجازی قاطعانه برخورد شود

وقتی نظم و قاعده‌ای وجود نداشته باشد باید منتظر این اتفاقات باشیم. این روزها به جایی رسیدیم که حتی برخی‌ها برای اینکه نامشان مطرح شود با بازیکنان خارجی چنین رفتاری را انجام می‌دهند. میلیچ و دیاباته بازیکنان خوبی هستند برای استقلال زیاد زحمت کشیده و بازی‌های خوبی هم از خود به نمایش گذاشتند. بنابراین نباید با چنین رفتارهایی اعتبار استقلال را زیر سوال برده و نام این باشگاه را خدشه دار کنیم. بهتر است با چنین افرادی (فاضلاب های مجازی) قاطعانه برخورد شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

* شروع دوباره لیگ باید با دادن وقت کافی به تیم ها همراه باشد

در مورد تعطیلی لیگ یا ادامه آن نظرات متفاوت است اما اگر قرار است لیگ را شروع کنیم باید زمان کافی به کادر فنی و بازیکنان بدهیم تا بتوانند به شرایط آرمانی برسند. بازی‌های فشرده و شروع یک باره لیگ باعث آسیب دیدگی بازیکنان می‌شود و مشکلات زیادی را در پی خواهد داشت. بنابراین باید تابع تصمیمات فیفا و مسئولان فوتبال کشور بوده و مراقب سلامتی بازیکنان هم باشیم.

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

عبدالعلی چنگیز: مشکل استقلال با تعویض مدیرعامل حل نمی شود؛ سلامتی مردم از برگزاری لیگ مهمتر است

عبدالعلی چنگیز: بهتر است لیگ این فصل تعطیل شود؛ مجیدی مواظب اضافه وزن بازیکنان باشد 

عبدالعلی چنگیز: مدیران ما مدیریت بحران بلد نیستند؛ دیدن بازی های تیم استراماچونی لذت بخش بود

عبدالعلی چنگیز: این روزها استقلال بهترین تیم ایران است؛ برد مقابل نساجی را فراموش کنیم!

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی به بازیکن های جوان اعتماد کند؛ استقلال بیش از هر چیزی به حمایت نیاز دارد

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ تبریزی بهترین مهاجم استقلال می شود

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروز قربانی: انتخاب های اشتباه وزارت ورزش ساختار مدیریتی استقلال را تضعیف کرد؛ نمی‌دانم چرا مشکلات فقط برای استقلال است

چ آوریل 29 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه استقلال باید انتخاب های بهتری در بخش مدیریتی این باشگاه انجام می داد و امروز باید پاسخگو باشد.  به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقل...