دلیل شکست استقلال از نظر پیشکسوت تیم

به گزارش مشرق، «عباس مژدهی» اظهار داشت: استقلال در نیمه اول بازی با فولاد خوزستان خوب بود و توانسته بود فضاهای زمین را در اختیار بگیرد.

وی افزود: در نیمه دوم نیز این روند ادامه داشت و استقلال دروازه فولاد را باز کرد اما در ادامه این تیم تمرکز خود را از دست داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری‌ باعث شد تا دروازه این تیم روی یک ضربه ایستگاهی باز شود. مدافعان استقلال اگر یارگیری و پوشش نفر به نفر را انجام می‌دادند، «فرشاد احمدزاده» هرگز فرصت این کار را پیدا نمی‌کرد در محوطه ۱۸ قدم به راحتی ضربه سر بزند.

بیشتر بخوانید:

آقایان! استراماچونی هم ۵ بازی نتیجه نگرفت

مژدهی تصریح کرد: اشتباه «امیرحسین مرادمند» این فرصت را در اختیار فولاد قرار داد تا به پنالتی رسیده به گل پیروزی برسند. این بازیکن می‌توانست در آن صحنه عکس‌العمل بهتری را از خود نشان دهد.

وی تاکید کرد: استقلال برای رسیدن به تیم مطلوب نیاز به هماهنگی بیشتر و بهتر دارد و مربیان این تیم وظیفه دارند در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهند.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت:  تازه در ابتدای فصل هستیم و راه درازی پیش روی استقلال است. این تیم فرصت برای جبران دارد و باید از کادر فنی استقلال حمایت شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در اهواز میهمان فولاد خوزستان بود و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا دست خالی میدان را ترک کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دعوت از فکری به کمیته انضباطی

ش نوامبر 21 , 2020
به گزارش مشرق، محمود فکری سرمربی تیم استقلال برای ادای توضیحاتی درباره بدرفتاری صورت گرفته در زمان خروج از زمین مسابقه در بازی مقابل فولاد خوزستان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد. Let's block ads! (Why?)...