تکرار شاهکار مهاجم سابق استقلال در سوئد!

به گزارش مشرق، الحاجی گرو، بازیکن اهل نیجریه سابق باشگاه استقلال که بعد از جدایی از جمع آبی‌پوشان بار دیگر به سوئد و تیم اوسترشوندس بازگشته بود، حالا با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش از هواداران این تیم خداحافظی و در ادامه برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

گرو در این پست خود گفته است: «خانم‌ها، آقایان، دوستان و فامیل من سلام. خوشحالم که آخرین بازی خود برای این باشگاه را در روز یک‌شنبه انجام دادم. در طول این مدت خاطرات فراموش‌نشدنی بسیار زیادی با یکدیگر داشتیم. تنها می‌خواهم بگویم در طول این مدت زحمت بسیار زیادی کشیدید و بابت حمایتی که انجام دادید ممنون هستم. ما در کنار یکدیگر فصل‌های عالی را پشت سر گذاشتیم و هرگز در ادامه زندگی آن را فراموش نخواهم کرد. با تشکر از باشگاه اوسترشوندس و هوادارانش و آرزو می‌کنم آن‌ها در آینده بهترین نتیجه را به دست بیاورند. شما همیشه در قلب و یاد من خواهید ماند.» نکته جالب اینکه گرو پس از جدایی از استقلال به اوسترشوندس، تیم سابق خود برگشت و در ۱۲ بازی برای این تیم فقط یک گل زد!

این مهاجم نیجریه‌ای در حالی به استقلال پیوست که کارنامه قابل قبولی نداشت و قرار بود جای خالی مامه‌تیام سنگالی را پر کند. گرو در حالی پیراهن آبی را بر تن کرد که در سه سال و نیم قبل از آن تنها ۷ گل زده بود یعنی به ازای هر نیم‌فصل یک گل!

گرو که سال‌ها در سطح اول فوتبال سوئد و دانمارک توپ زده بود در استقلال نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد و رضایت هواداران و کادر فنی این تیم را جلب کند. او در مدت نیم‌فصل حضور در استقلال در ۷ بازی لیگ برتری (۳۱۱ دقیقه - ۲ بازی به عنوان بازیکن فیکس و ۵ بازیکن به عنوان تعویضی)، یک دیدار آسیایی (۹۰ دقیقه)، دو بازی حذفی (۱۵۶ دقیقه -یک گل از روی نقطه پنالتی) برای آبی‌ها به میدان رفت و در این ۵۵۷ دقیقه تنها یکبار از روی نقطه پنالتی در جام حذفی دروازه تیم سایپا را باز کرد. او عملکردی مشابه استقلال در بازگشت به سوئد داشت و حالا از این تیم جدا خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال حریف نیجریه‌ای را گلباران کرد

پ جولای 11 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال امروز در اولین مصاف تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف تیم هارتلند (Heartland FC) از نیجریه که در لیگ برتر این کشور حضور دارد، رفت که با نتیجه پرگل 5 بر صفر به پیروزی رسید.گل‌های این بازی را میلاد زکی‌پور (18)، سجاد آ...