استقلالی‌ها باید دربی را فراموش کنند

به گزارش مشرق، استقلال به واسطه توقف مقابل پرسپولیس و از دست دادن ۲ امتیاز مهم در این بازی، صدر جدول را هم از دست داد و حالا از هفته یازدهم لیگ برتر دیداری مهم برابر تراکتور را پیش رو دارد.

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص اظهار داشت: دربی با همه اتفاقاتش گذشت و این دربی هم به تاریخ پیوست و صحبت کردن درباره آن جز آنکه تمرکز تیم را برای دیدار مهمی که پیش رو است از بین ببرد، حاصل دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید:

تعویض‌های فکری در دربی اشتباه بود

وی اضافه کرد: استقلالی‌ها ناچارند دربی را فراموش کنند. امروز حریف ما تراکتور است؛ کادر فنی و بازیکنان باید به این دیدار و حریف امروزشان فکر کنند. برای آبی‌ها مهم کسب سه امتیاز بازی با تراکتور است.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: شاگردان فکری فعلاً با یک بازی کمتر و ۲ امتیاز کمتر از صنعت نفت در رده دوم جدول قرار دارند و روز جمعه این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل تراکتور، بار دیگر به صدر جدول بازگردند و این موضوع اهمیت بازی روز جمعه را دو چندان می‌کند.

حبیبی در خصوص میلیچ و اتفاقاتی که منجر به جدایی وی شد بیان داشت: من از پشت پرده این اتفاقات خبر ندارم، اما از نظر فنی می‌گویم میلیچ یکی از بهترین‌های لیگ برتر در پست دفاع چپ است و غیبت او در بازی‌های اخیر برای همه اهالی فوتبال جای سئوال داشت. دلیل تصمیم میلیچ را نمی‌دانم اما امیدوارم باشگاه اراده‌ای برای بازگشت او داشته باشد. قطعاً بازگشت میلیچ به ایران به مراتب بهتر از عدم بازگشت او خواهد بود. ما شنیده بودیم میلیچ دنبال تمدید قراردادش است اما به یکباره اتفاقات به سمت و سویی رفت که او با رفتنش همه را غافلگیر کرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایراد بزرگ استقلال هنوز پابرجاست

چ ژانویه 13 , 2021
به گزارش مشرق، حسین فرزامی در مورد تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی نود و چهارم گفت: استقلال در این بازی شروعی طوفانی داشت و توانست با پِرسی که از جلو انجام داد سریعاً به گل دست یابد اما ناخواسته عقب کشید و کاملاً اختیار بازی را به پرسپولیس داد...