استراماچونی: درک غرب از زندگی در ایران غلط است

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا، آندره استراماچونی، سرمربی سابق اینتر و کنونی استقلال  عنوان کرد: تیم استقلال در ایران 25 میلیون هوادار دارد و از زمان حضورم در ایران آنقدر عکس سلفی گرفتم که در عمرم آنقدر عکس نگرفته بودم. هواداران استقلال با این تیم زندگی می‌کنند و حتی بانوان ایرانی نیز در تمرینات تیم حضور پیدا می کنند. از زمان حضورم ایران متوجه شدم که غرب درباره ایران اشتباه فکر می کند و درک درستی از زندگی در ایران ندارند.

بیشتر بخوانید:

این تیم استقلال هیچ رقیبی ندارد

وی درباره شکست در دربی تهران گفت: این یک دیدار کلاسیک بین دو تیم رقیب است. فکر می‌کنم نباید آن اتفاق در دقایق پایانی می‌افتد. ما در این دربی خیلی به برد نزدیک بودیم.

سرمربی استقلال در پایان درباره مشکلاتی که در ابتدای فصل برایش بوجود آمد و او نتوانست از ایران خارج شود، گفت: مشکلات آسانی نبود ولی با کمک سفارت ایتالیا و وزرات خارجه ایران این مشکلات حل شد. اکنون تمام تمرکز من روی تیم استقلال است تا مشکلات را برطرف کنم و به شرایط خوب برسیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار تدارکاتی استقلال و میلاد مهر/ درخشش ذخیره ها در گرمای پاییزی!

ج اکتبر 11 , 2019
تیم فوتبال استقلال در روز بازیکنان نیمکت نشین و ذخیره در دیداری تدارکاتی مقابل میلادمهر به برتری رسید.  به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز (جمعه) در دیداری دوستانه، به مصاف تیم دسته دومی میلاد مهر رفت که شاگردان آندره‌آ...