آرش رضاوند: شرایط تیم بهتر شده است؛ نتیجه گرفتن استقلال از بهترین بازیکن شدن مهمتر است

آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من دنبال بهترین بازیکن شدن نیستم و می‌خواهم بیشتر برای تیمم مثمرثمر باشم.

                         

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال در روزهایی که بسیاری از بازیکنان استقلال مصدوم بودند، در میانه زمین بازی‌های خوبی برای آبی‌پوشان انجام داد و از نگاه برخی سایت‌های خارجی در تیم منتخب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز قرار گرفت. آرش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این مورد و مسائل دیگر به اظهارنظر پرداخته است که در ادامه می خوانید:

   

* شرایط تیم استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن چطور است؟

با اضافه شدن بازیکنانی که در هفته گذشته نبودند، شرایط تیم بهتر شده است. امیدوار هستیم که بتوانیم بازی خوبی را برابر ذوب‌آهن انجام دهیم.

* ظاهراً بازیکنان از اینکه به راحتی الاهلی عربستان در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال برنده شد، ناراحت هستند. 

بله، یکی از دلایل شکست ما داور بازی بود که گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد. موقعیت‌های زیادی در جریان بازی به دست آوردیم که استفاده نکردیم. چهار بازی دیگر باقی مانده است و باید این نتایج را جبران کنیم. برابر الشرطه عراق و الاهلی می‌توانستیم برنده باشیم. مقابل نماینده عراق جلو بودیم و باید برنده می‌شدیم و در دیدار با الاهلی نیز ضربه پنالتی را از دست دادیم. داور هم گل ارسلان مطهری را قبول نکرد و در شرایطی که می‌توانستیم بهترین شرایط را داشته باشیم، امتیاز از دست دادیم. ما دو بازی رفت و برگشت با الوحده امارات داریم و باید نتیجه لازم را کسب کنیم.

* در هفته‌هایی که استقلال بازیکنان زیادی را به دلایل مختلف در اختیار نداشت، مورد تمجید کادر فنی قرار گرفتی و از نگاه برخی سایت‌های خارجی، به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شدی. فکر می‌کنی الان به نسبت ابتدای فصل در اوج آمادگی قرار داری؟

اگر از نظر این سایت‌ها بهترین بودم، برای تلاشم بوده است و اینکه می‌خواستم برای تیمم مثمرثمر باشم. دنبال بهترین بازیکن شدن نیستم و می‌خواهم بیشتر برای تیمم مثمرثمر باشم. مهمتر از این مسائل، نتیجه گرفتن استقلال است. تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تیم نتیجه بگیرد. کادر فنی هم لطف داشته که از عملکردمان راضی بوده است.

* می‌پذیری که بی‌حاشیه بودن یکی از عوامل مهم برای موفقیت و قرار گرفتن تو در ترکیب استقلال بوده است؟

نمی‌دانم منظورتان از حاشیه‌ها چیست، اما من تمام تمرکزم را برای موفقیت تیم می‌گذارم و فرقی نمی‌کند یک دقیقه بازی کنم یا 90 دقیقه.

* آیا استقلال می‌تواند از بازی با ذوب‌آهن به کورس قهرمانی بازگردد و فاصله امتیازات را با صدر جدول کمتر کند؟

ما بازی‌های عقب‌افتاده داریم و اگر ببریم فکر نکنم فاصله زیادی با تیم‌های دیگر داشته باشیم. برای ما 12 هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است و قطعاً امتیازات زیادی رد و بدل می‌شود.

* کیفیت زمین تمرینات شما در مجموعه انقلاب در تصاویر مشخص است که مناسب نیست. چطور در این زمین تمرینات را برگزار می‌کنید؟

به خاطر بارندگی و برف کیفیت زمین به این شکل درآمده است. چاره‌ای نیست و باید تمرین کنیم.

* پس از چند هفته دوباره به آزادی برمی‌گردید، چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟

ما باید به شرایط لیگ برگردیم و حواس‌مان باشد که دیگر امتیاز از دست ندهیم. باید با تمرکز بالا بازی کرده و با دست پر از زمین خارج شویم. امیدوارم هواداران در این مقطع مثل همیشه از تیم‌شان حمایت کنند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ داور یار دوازدهم الاهلی عربستان، دانشگر یار سیزدهم!

مرحله گروهی ACL2020/ آخرین اخبار پیش از بازی با الاهلی عربستان: رمضانی به کویت نرفت؛ سلطانی سرپرست موقت شد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهدی پاشازاده: استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد؛ باید به بودروف زمان کافی داد

ش فوریه 22 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خط دفاعی اسقلال مشکل دارد و این مشکل می تواند به استقلال آسیب برساند.  به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده مدافع پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط استقلال و وضعیت این تیم پی...