آرش برهانی: ‌ای کاش می‌گذاشتیم فضای فوتبال پاک‌تر باشد؛ قائدی یکی از بهترین مهاجمان ایران است

ارش برهانی

مربی تیم استقلال گفت: آقایان روز قبل دربی با بیانیه دادن و رفتن به فدراسیون فوتبال داوری را تحت تاثیر قرار دادند و کاری کردند که کرمانشاهی چنین اشتباه واضحی را انجام دهد.

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مربی باشگاه استقلال (تاج) که در گفتگو با میزان در خصوص وضعیت آبی پوشان و تساوی این تیم در شهرآورد نود و سوم، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* روی ۲ دفع توپ اشتباه غافلگیر شدیم

ما در نیمه اول خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم روی ۲ دفع توپ اشتباه غافلگیر شدیم و همین مسئله باعث شد از حریف عقب بیفتیم و به نوعی کار از دستمان خارج شد. تیم ما از نظر دفاعی نیاز به پیشرفت دارد و دیدیم که دو دفع توپ اشتباه در نهایت منجر به دریافت دو گل شد. همین اتفاق هم باعث شد بچه‌های ما در جریان مسابقه از نظر ذهنی به‌هم بریزند.

* ‌ای کاش می‌گذاشتیم فضای فوتبال پاک‌تر باشد

وقتی عده‌ای بیانیه می‌دهند یا به فدراسیون فوتبال می‌روند، مطمئنا این اتفاقات حتی روی داور خوبی مثل رضا کرمانشاهی هم تاثیر می‌گذارد.‌ای کاش می‌گذاشتیم فضای فوتبال پاک‌تر باشد. به نظرم نباید این کار‌ها را انجام دهیم و باید جوانمردانه بازی کنیم.

* بازیکنان ما تا الان چیزی کم نگذاشتند

بازیکنان ما امسال ۱۰ درصد دریافتی داشتند، اما باشگاه در تلاش است که تا نیم‌فصل، درصد قابل توجهی از قرارداد آنها را بپردازد. جا دارد از بازیکنان‌مان به عنوان یک دوست تشکر کنم، چون برخی از آنها مشکلات مختلفی دارند، اما با تمام توان و انگیزه تلاش می‌کنند و تا الان چیزی کم نگذاشتند

* قائدی یکی از بهترین مهاجمان ایران است

خط حمله ما بسیار خوب است. قایدی ملی‌پوش است و تکنیک بالایی دارد و به جرات می‌توان گفت که او یکی از بهترین مهاجمان ایران است. ارسلان مطهری هم بازیکن جنگنده و دونده‌ای است و می‌تواند برای خودش موقعیت بسازد. هر دو گلی که ما در دربی توسط قایدی و مطهری زدیم در کلاس جهانی بود. به نظرم این که ما توانستیم به بازی برگردیم و تا آخرین ثانیه‌ها تلاش کنیم اتفاق خیلی خوبی بود و گلزنی در ثانیه‌های پایانی و گرفتن این تساوی، کمترین مزد تلاش تیم ما بود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

مطالب مرتبط:

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلالِ بعد از دربی بهتر خواهد بود

پ ژانویه 14 , 2021
به گزارش مشرق، سعید لطفی در مورد تساوی ۲-۲ استقلال برابر پرسپولیس در دربی ۹۴ گفت: بازی خوبی را تماشا کردیم استقلال شروع خوبی داشت و به گل رسید اما بعد از گل محتاطانه بازی کردیم و این اجازه را به پرسپولیس دادیم تا بتواند دو گل وارد دروازه آبی پوشان ک...